اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۳۰۰ هزار شغل در بسیج سازندگی ایجاد شده است

فرمانده سپاه ناحیه ۱۵ خرداد قرچک گفت : بسیج سازندگی در کمتر از ۴ سال ۳۰۰ هزار شغل پایدار را بوجود آورده است و رتبه اول ایجاد شغل در کشور را دارد.

۳۰۰ هزار شغل در بسیج سازندگی ایجاد شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، سرگرد علی اصغر شهیری در پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان قرچک اظهار داشت: نقش بسیج در سازندگی و پروژه های عمرانی بی بدیل است، در خدمت رسانی به محرومان پیش قدم بوده و هست بسیج سازندگی در کمتر از ۴ سال ۳۰۰ هزار شغل پایدار را بوجود آورده است و رتبه اول ایجاد شغل در کشور را دارد.

فرمانده سپاه ناحیه ۱۵ خرداد قرچک گفت: بسیج در زمان بحران ها در خط مقدم قرار دارد و اقدام به جمع آوری کمک های مردمی می کند و در ساخت مسکن برای حادثه دیده بدون هیچ مزدی به کمک مردم حادثه دیده می روند تا کمک حال مردم باشند.

شهیری افزود: نقش بین المللی بسیج این است که پایه گذار اصلی شهادت و شهادت طلبی در عرصه های بین المللی و جهانی بوده و صدور تفکر و فرهنگ ناب بسیح را به جوامع بین المللی را داشته باشد نمونه این تفکر را در یمن، غزه و فلسطین و بعضی کشور های اروپایی را می توان دید.

وی بیان داشت: بسیج در حوزه های علمی و پزشکی هم دستاوردهای فراوانی داشته است، بسیج پزشکان خود جوش در مناطق محروم حضور پیدا می کندو به درمان مردم نیازمند می پردازند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از همه مردم ولایت مدار و انقلابی که صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند تقدیر می کنم که با بصیرت و آگاهی از هنجار شکنان جدا شدند.

وی در پایان گفت: بسیج یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) است تا در زمان بحران از تمامیت ارضی کشور، صحنه های اقتصادی و اجتماعی دفاع کنند و شما در چهل سال گذشته دیدید که پشتیبان ولایت فقیه زمان خود بوده و هستند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/ث30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول