اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

چاووشی: پیروزی در دربی شهر باران را فراموش کردیم

مربی تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه بازیکنان این تیم پیروزی در دربی شهر باران را فراموش کردند، گفت: تیم فوتبال نیروی زمینی را به‌خوبی آنالیز کرده و می‌خواهیم با دستِ پر به رشت بازگردیم.

چاووشی: پیروزی در دربی شهر باران را فراموش کردیم

افشین چاووشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تمرینات مستمر داماش گیلان پس از پیروزی در دربی شهر باران اظهار کرد: دیدار مقابل سپیدرود رشت سخت و نفس‌گیر بوده و بازیکنان دو تیم فشار زیادی متحمل شدند، دو تیم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته ولی این داماش بود که پیروز دربی لقب گرفت.

وی با بیان اینکه بازیکنان داماش پیروزی در دربی را فراموش کرده‌اند، افزود: تمریناتمان را بر اساس نحوه بازی مقابل نیروی زمینی تهران طراحی کردیم و بازیکنان در طول هفته به‌خوبی تمرین کردند، نیروی زمینی دارای تیمی جوان و یکدست بوده و این تیم را به‌خوبی آنالیز کرده‌ایم.

مربی تیم فوتبال داماش گیلان با اذعان به شناخت کافی از تیم فوتبال نیروی زمینی تهران تصریح کرد: داماش پس از کسب پیروزی مقابل سپیدرود به مکان هفتم جدول صعود کرده و می‌خواهد این روند رو به رشد را ادامه دهد، نیروی زمینی هفته گذشته در انزلی مقابل ملوان تن به شکست داد ولی این شکست باعث نمی‌شود این تیم را دست‌ِکم بگیریم.

چاووشی غیبت هواداران در دربی شهر باران را بزرگ‌ترین نقطه‌ضعف این دیدار دانست و افزود: هواداران داماشی در طول فصل همواره حامی تیممان بوده و نقش پررنگی در موفقیت‌های داماش ایفا کرده‌اند، در دیدار دور از خانه مقابل نیروی زمینی این هواداران پرشور را کنار خود خواهیم داشت؛ فصل گذشته در پلی‌آف مقابل نیروی زمینی بازی کرده‌ایم و در دیدار امروز (شنبه) نیز با تمام توان به میدان رفته و می‌خواهیم با دست پر به رشت بازگردیم.

وی با بیان اینکه مدیریت باشگاه داماش پیگیر حل مشکلات بازیکنان این تیم است، گفت: از مسؤولین شهری و استانی می‌خواهیم از دو تیم داماش گیلان و سپیدرود رشت حمایت بیشتری کنند، این دو تیم از سرمایه‌های بی‌بدیل استان بوده و نقش بسزایی در افزایش شورونشاط اجتماعی دارند.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال داماش اتحاد و همدلی را مهم‌ترین رمز موفقیت این تیم در طول فصل عنوان کرد و افزود: اتحاد بازیکنان، کادر فنی، هواداران و کادر مدیریتی، تدارکاتی باعث شده در طول فصل به‌ویژه در پنج دیدار اخیر نتایج مطلوبی کسب کنیم.

به گزارش فارس، دو تیم فوتبال داماش گیلان و نیروی زمینی تهران از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ یک در ورزشگاه غدیر تهران امروز (شنبه) از ساعت ۱۴:۱۵ به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول