اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

جای خالی شهر جدید پردیس و اندیشه در مرحله نخست ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در طرح اقدام ملی مسکن در مرحله نخست شهر جدید پردیس و اندیشه ثبت‌نام نخواهند داشت گفت: ثبت‌نام در شهرهای جدید استانی شده و اتفاقاً این روش بهتر است.

جای خالی شهر جدید پردیس و اندیشه در مرحله نخست ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن

حبیب‌الله طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای جدید همزمان با استان‌ها شرایط بهتری برای متقاضیان رقم خواهد خورد، گفت: در مرحله نخست ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن، شهرهای جدید پردیس و اندیشه حضور ندارند.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید افزود: در شهرهای جدید 70 هزار واحد مسکونی قرار است بر اساس طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه قرار است در 15 شهر ثبت نام صورت بگیرد ادامه داد:به محض اینکه در هر استانی اعلام شود که ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن صورت خواهد گرفت اگر در آن استان شهر جدیدی مشمول این طرح باشد ثبت نام انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در طرح اقدام ملی مسکن احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی طی امسال و سال آتی در دست انجام است که ۲۰۰ هزار واحد آن در شهرهای جدید و از سوی شرکت عمران شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد آن توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران در بافت های فرسوده و ناکارآمد و ۱۰۰ هزار واحد آن نیز در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام خواهد شد.

پیشتر حبیب الله طاهرخانی مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس از تفاوت دیدگاه برای چگونگی آغاز ثبت نام ملی در شهرهای جدید خبر داده و گفته بود که سیاستی وجود دارد که ثبت نام در شهرهای جدید استانی انجام شود اما دیدگاه ما این بود که ثبت‌نام طرح ملی مسکن در شهرهای جدید از هفته اول آذر انجام شود اما معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام می‌کنند که ثبت‌نام طرح ملی مسکن استانی انجام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول