اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تکلیف بازی نود ارومیه با تراکتور تبریز مشخص می‌شود/احتمال لغو و یا تغییر محل بازی

امروز تکلیف محل برگزاری بازی نود ارومیه با تراکتور تبریز مشخص می‌شود.

تکلیف بازی نود ارومیه با تراکتور تبریز مشخص می‌شود/احتمال لغو و یا تغییر محل بازی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور روز سه‌شنبه 5 آذر تیم نود ارومیه میزبان تیم تراکتور تبریز است.

هنوز محل برگزاری این بازی مشخص نشده است و روز گذشته ‌مسوول برگزاری مسابقات فوتبال کشور از هر 2 ورزشگاه ارومیه بازدید به‌عمل آورده و نظر نهایی خود را در مورد ورزشگاه میزبان اعلام کرد.

طبق اخبار دریافتی ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باکری ارومیه که هفته گذشته افتتاح شد، فاقد شرایط میزبانی این بازی بوده و برگزاری بازی تراکتور با نود در این ورزشگاه منتفی است.

ورزشگاه تختی ارومیه تنها گزینه باقی‌مانده برای این دیدار است که فردا مسوولان شهر ارومیه در مورد برگزاری این بازی تصمیم خواهند گرفت.

ورزشگاه قدیمی تختی ارومیه در داخل شهر ارومیه واقع است و با توجه به اینکه این بازی تماشاگران زیادی را از تبریز، ارومیه و شهرهای استان آذربایجان‌غربی به ورزشگاه خواهد کشید، شاید به دلیل ترافیک سنگین در روز غیر تعطیل، سبب شود این ورزشگاه هم برگزاری این بازی حساس محروم شود.

اگر امروز ورزشگاه تختی ارومیه تائید نگردد، این بازی در استانی دیگر به غیر از آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود و چون عملا تنها 48 ساعت به آغاز بازی مانده است و برای تیم‌ها در این فرصت کم امکان فراهم کردن سفر و رزرو هتل و سایر ملزومات سفر میسر نیست، شاید زمان بازی تراکتور با نود ارومیه تغییر یابد.

اخبار تائید نشده حاکی بر این بود که شهر سلماس هم یکی از گزینه‌های برگزاری این بازی است که این موضوع در حد شنیده‌هاست.

انتهای پیام/30/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول