اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

از راه‌اندازی کانون بسیج حقوق‌دانان تا افتتاح مسکن مددجویان در هفته بسیج شهرستان دنا

برنامه‌های هفته بسیج شهرستان دنا اعلام شد.

از راه‌اندازی کانون بسیج حقوق‌دانان تا افتتاح مسکن مددجویان در هفته بسیج شهرستان دنا

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، سپاه ناحیه دنا در هفته بسیج برنامه‌های متنوع فرهنگی آموزشی، افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح را به همت بسیج سازندگی و جامعه بسیجی دارد.

 

سرهنگ پاسدار علی ستوده نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دنا ضمن تبریک به جامعه بزرگ و مخلص و همیشه در صحنه بسیج  به مناسبت هفته بسیج گفت: سپاه ناحیه دنا به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های زیادی دارد از جمله تجمع باشکوه بسیجیان شهرستان دنا در 5 آذر همزمان با سراسر کشور در محل سالن شهید پاکباز سی‌سخت، اعزام خواهران بسیجی  پایگاه مقاومت ام‌ابیها  کره جهت اهداء خون به جانبازان و سرکشی از آسایشگاه معلولین و جانبازان و همایش پیاده روی در تعدادی از روستاهای شهرستان داریم.

ستوده‌نیا عنوان کرد: تجلیل از اولین‌های خانواده شهید، امدادگر، جانباز، پاسدار و بسیجی، همایش  تجلیل از مردم دهستان سادات محمودی و نقش آنها در 40 سالگی انقلاب، یادواره  شهداء و 35 شهید دهستان پاتاوه و تجلیل از تعدادی از خواهران آمرین به معروف و ناهی از منکر در شهر سی‌سخت، افتتاح 15 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد را که توسط بسیج سازندگی ناحیه دنا ساخته شده در این هفته داریم.

وی عنوان کرد: سپاه ناحیه دنا در خارج از تعهداتش نسبت به این واحدهای  ساختمانی جهت رفاح حال مددجویان مبلغ 600 میلیون تومان از طریق خیرین برای خرید روشویی، شیرآلات ساختمان و کابینت هزینه کرده است.


ستوده نیا در پایان گفت: حوزه  مقاومت بسیج محمد رسول الله(ص) سی‌سخت برنامه‌هایی از جمله نشست‌های  روشنگری در چندین مسجد و پایگاه مقاومت بسیج، اجرای برنامه عطر افشانی گلزار مطهر شهداء و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، دیدار بسیجیان با ائمه جمعه شهر سی‌سخت و پاتاوه و تشکیل حلقه‌های صالحین داشته است.ستوده‌نیا افزود: از مهمترین برنامه های ما که خبر خوبی برای تمامی بسیجیان است افتتاح دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران و راه اندازی کانون بسیج حقوقدانان و وکلای بسیج شهرستان دنا می‌باشد که می‌تواند بخشی زیادی از مشکلات بسیجیان در رابطه با این دو موضوع برطرف کند.

انتهای پیام/2571

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول