اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تلاش گروه‌های جهادی برای محرومیت‌زدایی

مسؤول گروه جهادی ۳۱۳ زنجان گفت: گروه جهادی ۳۱۳ متشکل از ۳۰۰ عضو از هر قشری مشغول محرومیت‌زدایی در مناطق محروم است.

تلاش گروه‌های جهادی برای محرومیت‌زدایی

حسن قربانی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به نقش گروه‌های جهادی در کاهش محرومیت در جامعه اظهار کرد: اعضای گروه جهادی 313 زنجان، هم‌اکنون در حال مرمت دو خانه محروم در زنجان است.

مسؤول گروه جهادی ۳۱۳ زنجان با بیان اینکه یکی از این خانه‌های محروم در کوی فاطمیه زنجان قرار دارد، خاطر نشان کرد: دیگر خانه محروم در دست ساخت این گروه جهادی در روستای «اژدهاتو» قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه گروه جهادی ۳۱۳ بیش از ۳۰۰ عضو دارد، بیان کرد: در این گروه از اقشار مختلف جامعه از بی‌سواد تا مقطع تحصیلی دکترا و کارگر تا مدیر گرد هم جمع شده‌اند تا برای محرومیت‌زدایی در جامعه گامی بردارند.

قربانی با بیان اینکه بیشتر فعالیت گروه جهادی ۳۱۳ در حوزه عمرانی است، خاطر نشان کرد: با این حال اقدامات فرهنگی و آموزشی و برگزاری برنامه در اعیاد مذهبی، مطالبه‌گری و همچنین ویزیت رایگان نیز توسط این گروه در سطح مناطق محروم انجام می‌شود.

 

استقبال مردم از فعالیت گروه‌‌های جهادی

مسؤول گروه جهادی ۳۱۳ زنجان استقبال مردم از حضور جهادگران در مناطق محروم را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: وقتی برای نخستین بار گروه‌های جهادی در مناطق محروم حضور پیدا می‌‌کنند، تصور مردم در مورد گروه‌های جهادی این است که این گروه‌ها پیمانکار هستند و باور نمی‌کنند این افراد به صورت رایگان و برای رضای خدا فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم پس از آشنایی با نحوه کار گروه‌های جهادی برای فعالیت در این گروه‌ها علاقه‌مند می‌شوند، گفت: نمونه این اتفاق بارها در مناطق محروم و حضور جهادگران در مناطق لرستان مشاهده شده و نوع فعالیت جهادگران خود بهترین تبلیغ است.

قربانی خاطر نشان کرد: برای مردم ارزشمند است که افرادی وجود دارند که در شرایط امروز جامعه و گرفتاری‌های زندگی به صورت خیرخواهانه و بدون هیچ چشم‌داشتی به محرومیت‌زدایی در مناطق محروم مشغول هستند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول