اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

دستفروشان کرج ساماندهی می شوند

معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: طرح جمع آوری و ساماندهی دستفروشان خیابان شهید بهشتی کرج در حال اجراست.

دستفروشان کرج ساماندهی می شوند

محمد رضا زین العابدینی، معاون خدمات شهری شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرج در رابطه با ساماندهی دستفروشان خیابان شهید بهشتی کرج گفت: در مرحله نخست، طرح جمع آوری دستفروشان، از ابتدای خیابان بهار تا دبیرستان شرافت اجرا شده است و گام دوم این طرح از خیابان بهار تا میدان کرج ظرف مدت یک ماه آینده آغاز می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج در خصوص استقرار دستفروشان ادامه داد: شهرداری محل هایی را برای عرضه اجناس دستفروشان در نظر گرفته که این افراد می توانند ساعت های مشخصی به این فعالیت بپردازند اما اختصاص محل های دائم به این قشر دیگر در دستورکار شهرداری نیست.

زین العابدینی اذعان کرد: واقعیت مطلب این است که با تعدادی دستفروش مشکلات اقتصادی و معیشتی حل نمی شود و ما به عنوان مسوولین شهرداری باید شهری آرام برای دو میلیون و ۷۰۰ شهروند داشته باشیم که این قشر نیز قسمت کوچکی از آن هستند؛ مشکلات اقتصادی باید به گونه دیگری حل شود.

وی با بیان اینکه در صورتی که این طرح مرحله به مرحله اجرا شود، اشکالات کار بهتر مشخص می شود اظهار کرد: مکان مورد نظر در محدوده بلوار تعاون و امام رضا (ع) تا حدودی جانمایی شده و به جز هزینه برق و فضا، هزینه چندانی را نیز ندارد که پس از اتخاذ تصمیمات لازم در این مورد، این مکان برای فعالیت دستفروشان آماده می شود.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول