اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

حضور داوطلبانه مردم از ویژگی‌های مهم بسیج است

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: با توجه به تدابیر گران‌سنگ امام، بسیج به عنوان عصاره ملت از دل ملت برخواست و برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی به صورت گمنام در صحنه‌ها حضور داشت و از اقشار مختلف به صورت داوطلبانه در آن حضور دارند که یکی از شاخصه‌های مهم بسیج است.

حضور داوطلبانه مردم از ویژگی‌های مهم بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوارپور ، فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان پیش از ظهر امروز در گردهمایی ۱۵هزارنفری بسیجیان خوزستان اظهار کرد: تاسیس بسیج مستضعفین با تدبیر پیر مراد ما امام خمینی(ره) در اینچنین روزی بنیان‌گذاری شد و امروز که به نام اقتدار بسیج است با اقتدا به شهدا جمع شده‌ایم تا دوباره  آمریکای جنایتکار، اسرائیل غاصب، عربستان مزدور و همه کسانی که بدخواه جمهوری اسلامی هستند بدانند بسیج همچنان محکم و استوار در صحنه انقلاب اسلامی حضور دارد.

وی افزود: با توجه به تدابیر گران‌سنگ امام، بسیج به عنوان عصاره ملت از دل ملت برخواست و برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی به صورت گمنام در صحنه‌ها حضور داشت و از اقشار مختلف به صورت داوطلبانه در آن حضور دارند که یکی از شاخصه‌های مهم بسیج است.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان عنوان کرد: مردمی بودن بسیج از دیگر شاخصه‌های این نهاد مقدس است و ما همواره بسیج را از جنس مردم می‌دانیم که با خدمت به مردم این مسیر باید ادامه پیدا کند.

وی افزود: در بخش خدمات‌رسانی گروه‌های جهادی ما همواره در کنار مردم بودند که نمونه بارز آن در دوران سیل است که خالصانه به مردم خدمت کردند و در قضایای اخیر نیز بسیجیان دلاور در کنار نیروی انتظامی در برابر فتنه‌گران مردانه ایستادند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول