اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سرمایه‌گذاری ۲۵ میلیارد ریالی در تأسیسات توزیع برق سرخه

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از سرمایه‌گذاری ۲۵ میلیارد ریالی در تأسیسات صنعت توزیع برق شهرستان سرخه خبر داد.

سرمایه‌گذاری ۲۵ میلیارد ریالی در تأسیسات توزیع برق سرخه

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد موسوی‌‌‌زاده ظهر امروز در دیدار با فرماندار شهرستان سرخه اظهار کرد: از آغاز امسال تاکنون، ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف پروژه‌های عمرانی برق‌رسانی این شهرستان شده است.

وی افزود: به لحاظ تعدادی ۲.۵ درصد اشتراک‌های برق استان سمنان به شهرستان سرخه اختصاص دارد و این تعداد مشترک، هفت درصد انرژی استان را مصرف می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان بیان کرد: ۷۳ درصد انرژی برق صرف بخش صنعتی و ۱۵ درصد صرف بخش کشاورزی و درمجموع ۸۸ درصد انرژی مصرفی در شهرستان سرخه صرف تولید می‌شود.

موسوی‌‌‌زاده با اشاره به این‌که صنایع در تابستان سال جاری همکاری بسیار خوبی با صنعت برق در گذر از پیک بار داشته‌اند، ادامه داد: حدود ۴۰۰ میلیون تومان پاداش همکاری در قبوض برق مشترکان همکار شهرستان سرخه در برنامه‌های پاسخگویی بار اعمال شده است.

وی به اجرای شایسته طرح حذف قبوض کاغذی برق اشاره و تصریح کرد: از محل صرفه‌جویی این طرح، دو هزار بسته نوشت‌افزار دانش‌آموزی تهیه و در مدارس مناطق کم‌برخوردار توزیع شده است.

فرماندار شهرستان سرخه نیز در این دیدار بیان کرد: شرکت توزیع برق یکی از دستگاه‌های خدمت‌رسانی است که فعالیت‌های آن، ارتباط مستمر با سلامت و رفاه مردم دارد.

علی مؤیدی‌زاده خاطرنشان کرد: ارائه خدمات شایسته به مردم باید در دستور کار فعالیت‌های ما قرار گیرد تا مردم از خدمات این نظام همواره بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول