اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

قدردانی از مردم برای حضور در راهپیمایی دیروز/ درخواست از مسئولان برای رفع مشکلات معیشتی

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا طی بیانیه‌ای از حضور به هنگام مردم در محکومیت اغتشاشات قدردانی کرده و از مسئولین خواست رفع مشکلات معیشتی مردم را سر لوحه فعالیت خود قرار داده و خالصانه به مردم مخصوصا قشر ضعیف جامعه خدمت کنند.

قدردانی از مردم برای حضور در راهپیمایی دیروز/ درخواست از مسئولان برای رفع مشکلات معیشتی

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا طی بیانیه‌ای از حضور به هنگام مردم در محکومیت اغتشاشات قدردانی کرده و از مسئولین خواست رفع مشکلات معیشتی مردم را سر لوحه فعالیت خود قرار داده و خالصانه به مردم مخصوصا قشر ضعیف جامعه خدمت کنند.

در این بیانیه آمده است:

« در هفته‌ایی که گذشت به یکبار از خبری مطلع شدیم که جرقه ای شد بر دل دردمند مردم و آتش اعتراضات انها را شعله ور کرد آری منظورمان خبر گرانی بنزین است. خبری که می توانست بامدیریت صحیح کنترل شود و یکبار به گوش مردم نرسد مسئولین محترم آیا بهتر نبود از قبل این خبر را سازمان دهی می کردید و دلایل اجرای این طرح را برای مردم شفاف می کردید تا این همه خسارت وارد نشود آیا بهتر نبود به صورت سالانه درصدی اعمال میکردید تا اینکه به یک باره مردم را تحت فشار قرار دهید؟

در این میان عده ای ارازل که از گرگان پناهنده چشم دوخته به جایگاهی در ایران برنامه گرفته بودند سعی داشتند اعتراضات مردم را زیر عقده های سردمداران خود دفن کنند و خسارت های زیادی به اموال عمومی وارد کردند و آسیب هایی به مردم بی گناه وارد کردند که این رفتار و اعمال از انسان های عاقل و سالم به دور است. در این مواقع است که پی خواهیم بردبه اهمیت امنیت ، چیزی که اگر نباشد سنگ روی سنگ بند نمی شود.

در پی این اتفاقات مردم با بصیرت ایران باری دیگر خوش درخشیدند و صدای اعتراض خود را از آشوب های اشرار جدا کردند. و همچنین وجود نیرو های مقتدر امنیتی که همیشه در صحنه هستند و مقتدرانه از جانشان برای دفاع از کشورمان مایه می گذارند باعث سرکوبی آشوب های این اشرار شد.

لذا جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا از عمل به هنگام ملت غیور و با بصیرت قدردانی کرده و به مسئولین یاد آور سخنان رهبر انقلاب می شود که مبادا گرانی بنزین موجب افزایش انچنانی قیمت سایر اجناس و اقلام گردد و فشاری باشد بر مردم و همچنین اعلام می دارد که مسئولین رفع مشکلات معیشتی مردم را سر لوحه فعالیت خود قرار داده و خالصانه به مردم مخصوصا قشر ضعیف جامعه خدمت کنند.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا همراه و همگام با ملت ایران خواستارشفاف سازی طرح گرانی بنزین و همچنین شفاف سازی درآمد ماحصل بنزین می‌باشد و درخواست داریم که دولت میزان افزایش احتمالی هزینه ها را با معیارهای مشخص اعلام دارد و از قوه قضاییه خواستاریم مجاری رسیدگی و نظارت و شکایات مردم را مشخص نماید.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول