اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مولوی، رئیس مرکز پژوهشی شورای شهر همدان شد

ابراهیم مولوی؛ رئیس مرکز پژوهشی شورای اسلامی شهر همدان شد.

مولوی، رئیس مرکز پژوهشی شورای شهر همدان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، جلسه تودیع و معارفه رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان در این مرکز با حضور رئیس و اعضای شورا برگزار شد.

در این مراسم ضمن قدردانی و تجلیل از تلاش ۱۱ ماهه جواد گیاه‌شناس، ابراهیم مولوی به عنوان رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر همدان معارفه شد.

* گردان: مرکز‌ مطالعات شورا جزو مراکز نمونه کشور است

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در این مراسم اظهار کرد: از زمان تأسیس این مرکز پژوهشی در سال 92 شاهد پیشرفت روزبه‌روز این مرکز بوده‌ایم و رؤسای آن از ابتدا تاکنون، همگی از اساتید برجسته بوده‌اند که توانسته‌اند در زمان ریاست خود، عملکرد بسیار خوبی از خود به جای بگذارند.

کامران گردان افزود: در زمان ریاست جواد گیاه‌شناس، وضعیت مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر همدان و کمیته‌های زیر نظر آن، ارتقا پیدا کرد و در حال حاضر خوشبختانه این مرکز‌ علمی و پژوهشی جزو مراکز نمونه کشور محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به تلاش‌های شبانه‌روزی رؤسا و همکاران این مرکز، طرح اکثر پروژه‌های شهری همدان، ابتدا به مرکز ارسال و پس از بررسی و امکان‌سنجی پروژه، به شهرداری ابلاغ می‌شود.

گردان همچنین گفت: خوشبختانه با بازگشت آقای مولوی، شاهد بهبود روزافزون این مرکز علمی خواهیم بود.

* مولوی: اعتبار علمی مرکز مطالعات شورا باید حفظ شود

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان در ادامه این مراسم گفت: این مرکز از دوره چهارم، کار خود را آغاز و از همان ابتدا، یک ترکیب بسیار عالی از تمامی تخصص‌ها در این مرکز تجمیع شد.

ابراهیم مولوی افزود: با توجه به زحمات و تلاش روسای مرکز مطالعات در طول این مدت، شاهد پیشرفت شایان این مرکز علمی در عرصه‌های گوناگون و قرارگیری آن در لیست برترین مراکز مطالعاتی کشور، بوده‌ایم.

وی عنوان کرد: امروزه به واسطه وجود مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورا، از دوره آزمون و خطا به راحتی عبور می‌کنیم و توانسته‌ایم اکثر پروژه‌های شهری را به خوبی بررسی و سپس به شهرداری ابلاغ کنیم.

مولوی معتقد است: این مرکز علمی و پژوهشی، یک مجموعه منسجم برای کمک به مدیریت‌شهری است که اعتبار علمی و پژوهشی آن باید حفظ شود.

* گیاه‌شناس: تأکید بر حفظ نیروهای انسانی مرکز مطالعات شورا

رئیس سابق مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر همدان نیز در پایان ضمن قدردانی ویژه از آقای گردان، رئیس شورا، تأکید کرد: خوشبختانه این مرکز علمی، نیروهای انسانی بسیار خوبی دارد و در مدت حضورم، تمام تلاش بر این بوده است که این سرمایه‌های انسانی را حفظ کنیم.

جواد گیاه‌شناس معتقد است با توجه به حضور ابراهیم مولوی در بدنه پژوهشی دانشگاه بوعلی سینا، این مجموعه صد درصد پیشرفت شایانی در بحث مدیریت‌ شهری خواهد داشت.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول