اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مستند شهدای مدافع حرم در زنجان رونمایی شد

مجموعه مستند شهدای مدافع حرم استان زنجان در یادواره شهدای صدا و سیما رونمایی شد.

مستند شهدای مدافع حرم در زنجان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، همزمان با هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، در آئینی از خانواده‌های شهدا منتسب به صدا و سیما و مدافع حرم تجلیل و از سه مستند تولید شده مرکز زنجان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از خانواده‌های شهدا و مسؤولان رونمایی شد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در این یادواره با اشاره به گسترش تفکر بسیج در منطقه، گفت: پایداری و ایستادگی جبهه مقاومت در برابر مثلث شوم عبری، عربی و غربی نیز با تفکر بسیجی حاصل شده است.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی با بیان اینکه دوراندیشی و ژرفای دیدگاه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای حفاظت از نظام نوپای اسلامی در اوایل انقلاب، افزود: فرمان تشکیل بسیج در سال 1358 و  یک سال پیش از آغاز دفاع مقدس، نشان از آینده‌نگری و دشمن‌شناسی امام خمینی (ره) و ضرورت ایجاد یک نیروی توانمند مردمی متشکل از جوانان برای حفظ انقلاب در برابر توطئه‌های دشمنان بوده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان هم در این مراسم با بیان اینکه بسیجی بودن افتخار بزرگی است که خداوند نصیب همه ما کرده است، تصریح کرد: فرمایش دیروز مقام معظم رهبری در اجتماع بسیجیان حکایت از اعتقاد عمیق و تکیه رهبر فرزانه بر بسیج برای مقابله با دسیسه‌های دشمنان است.

محسن لطیفی افزود: بر خود می‌بالیم که مردم زنجان در حرکتی خودجوش در هوای سرد و برفی ولایت‌مداری خود را با شکوه هرچه تمام به نمایش گذاشتند.

در این مراسم از سه مستند زندگینامه شهدای مدافع حرم استان شهید داود مرادخانی، شهید رحمان بهرامی و خیرالله صمدی رونمایی شد.

این سه مستند «سرزمین پاک است» با موضوع زندگی نامه شهید داود مرادخانی ، «از غرب طلوع می‌کند» درباره زندگی‌نامه شهید رحمان بهرامی و «ابوزینب» مربوط به زندگی‌نامه شهید خیرالله صمدی نام داشتند که در صدا وسیمای مرکز زنجان تهیه و تولید  شده است.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول