اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

فتنه و آشوب آبان ۹۸ با از خود گذشتگی مردم خاموش شد/ دولت جلوی گرانی را بگیرد

امام جمعه کرمان گفت: فتنه و آشوب آبان ۹۸ با درایت مردم و با از خود گذشتگی که از خود نشان دادند خاموش شد.

فتنه و آشوب آبان ۹۸ با از خود گذشتگی مردم خاموش شد/ دولت جلوی گرانی را بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با بین اینکه مجموعه‌های ارزشمند نیروهای مسلح ماموریت خود را به بهترین وجه در کشور انجام می‌دهند، اظهار داشت: نیروی دریایی جزو قدرت‌های ارزشمند در بین نیروهای مسلح هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه فتنه و آشوب آبان ۹۸ با درایت مردم و با از خود گذشتگی که از خود نشان دادند خاموش شد، عنوان کرد: در این مسئله مطالبی روشن شد که یکی از مطالب نشان داد که شبکه ملی اطلاعات‌ در کشور از ضرورت ‌است و بخشی از خدمات باید کامل شود که ما هیچ نیازیبه خارج نداشته باشیم.

وی بیان داشت: چهار کوه استوار و سد فولادین در کشور داریم که دشمن را مایوس می‌کند و هیچ حادثه‌ای نمی‌تواند انها را از جایش حرکت بدهد که یکی از این ارکان مهم اسلام است وکشور زیر سابه اسلام عزیز و ارزشمندی است که هم نیازهای جامعه سنتی و هم مدرن و فوق مدرن را پاسخگو است.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه نه لیبرالیسم و نه هیچ نگاه دیگری در مقابل اسلام نمی‌تواند قد علم کند و لیبرال‌ها و سکولارها باید بساط خود را جمع کنند در برابر مدبریت اسلام گفت: محور دوم ولایت و رهبری است و در میدان مبارزه با استکبار و استعمار ولایت فقیه مثل کوه استوار ایستاده و راهبری و هدایت می‌کند.

وی با بیان اینکه همه پیچ‌های خطرناک و مشکلات و بحران‌ها و تهدیدها و توطئه‌های خطرناک را ولایت فقیه خنثی و کشور را حفط کرد و تبدیل به یک کشور پیشرو در دنیای امروز کرد، افزود: ایران در سایه ولایت و رهبری یکی از کشورهای پیشرو در جهان است و شکست ناپذیر است.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه مردم ایثار و فهیم ایران در همه صحنه‌ها با درایت و فهم و ایثارگری ایستادند و هجمه‌های پررنگ کسور را در میدان خنثی کردند با همه مشکلات و گرانی در تذکری به دولتمردان عنوان کرد: مسئولان جلو گرانی‌هاشی ناشی از افزای قیمت بنزین را بگیرند.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه مردم از همه مشکلات عبور کردند و تبدیل به مردم نمونه شدند که در دنیا نظیر ندارند، تصریح کرد: مردم وظیفه‌ شناس کشور را حفظ می‌کنند و حرکتی که دشمن تدارک دیده بود با تیزهوشی و سرعت تمام آن را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه از درون این مردم، بسیحی پا به عرصه وجود گذاشته است که یادگار امام است، افزود: بسیج مخالف نظام سلطه است، در دل مردم نیرویی آماده‌تر و فعال‌تر و پا در رکاب‌تر که در همه حوادث پشتیبان انقلاب هستند.

امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: در خط مردم و بسیج شهدایی هستند که پاک و طیب هستند نه‌تنها پاک بلکه مطهر هستند و جامعه راهم پاک می‌کنند و بزرگترین پشتوانه‌هایی هستند که برای نظام خواهند ماند.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول