اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

انتخابات دوم اسفند سنگ زیر بنای انتخابات آینده است

امام جمعه دندی با تاکید بر اینکه انتخابات دوم اسفند سنگ زیر بنای انتخابات آینده است، گفت: نمایندگان مجلس باید راه جهاد و مبارزه با ظلم را سر لوحه کار خود قرار دهند و مهمتر از همه این صفت‌ها و ویژگی‌ها مطیع ولی فقیه باشند.

انتخابات دوم اسفند سنگ زیر بنای انتخابات آینده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حجت‌الاسلام علی خورشیدی اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی ضمن دعوت مردم به تقوا اظهار کرد:  با توجه به اینکه در آستانه ثبت نام داوطلبان نمایندگان مجلس هستیم، چند نکته را تذکر می‌دهم مجلسی می‌خواهیم در تراز گام دوم انقلاب باشد و حالا که در اوج اقتدار منطقه‌ای و داخلی قرار داریم افرادی لازم داریم قانون‌گرا، حق مدار باشند و از ارزش‌های انقلاب دفاع کنند.

 خطیب نماز جمعه دندی با تاکید بر اینکه انتخابات دوم اسفند سنگ زیر بنای انتخابات آینده است، تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید راه جهاد و مبارزه با ظلم را سر لوحه کار خود قرار دهند و مهمتر از همه این صفت‌ها و ویژگی‌ها مطیع ولی فقیه باشند. 

 وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با بسیجیان و بیانات راهگشای ایشان ادامه داد: با توجه به توطئه خطرناکی که توسط مردم نابود شد، ملت ایران بار دیگر ثابت کرد که قدرتمند و با عظمت است.

خورشیدی‌اطهر با بیان اینکه بسیج دو جلو ه دارد که یکی در مجاهدت در عرصه‌های دفاع سخت از جمله دوران دفاع مقدس و جلوه دیگر حضور در عرصه‌های نرم از قبیل مسائل علمی، خدمات‌رسانی، سازندگی، تبلیغی و فرهنگی است.

امام جمعه دندی افزود: حفظ ارتباط با مساجد همسو بودن با اهداف بسیج و  در عین گستردگی چابک بودن به نوبه خود را نمونه توصیه‌های رهبر در دیدار با بسیجیان بود.

وی به  تلخی‌ها و سختی‌ها و لطمات مادی، روحی و روانی و زیان‌های جبران‌ناپذیر انسانی حوادث اخیر اشاره و خاطر نشان کرد: این توطئه‌ها باید درس عبرتی باشد برای مسؤولان که دشمن مانند مگس است که بر روی زخم می‌نشیند و سیاستگذاران و مدیران نباید بگذارند زخم‌های نابهنگام و سیاست‌های نسنجیده موجب شود مگس‌های فرصت طلب به طمع بیفتند.

خورشیدی‌اطهر افزود: مسؤولان باید کوتاهی خود را در اقناع مردم و افکار عمومی بپذیرند و عذرخواهی کنند و برای رفع کاهش‌های موجود طرح کوشش مضاعفی را از خود نشان دهند.

 خطیب نماز جمعه دندی تصریح کرد: مسؤولان کشور و نمایندگان مجلس به جای فرافکنی و دو گانه‌سازی زمان باقیمانده را مغنتم شمارند و شرایط را برای یک انتخابات باشکوه با مشارکت حداکثری فراهم سازند.

انتهای پیام/73002/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول