اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

جاده بندرترکمن- آق‎قلا قتلگاه مردم شده است/ مسؤولان به فکر باشند

امام جمعه بندرترکمن با انتقاد از وضعیت نامناسب جاده بندرترکمن- آق‎قلا گفت: مسؤولان برای چهاربانده کردن این جاده اقدام کنند.

جاده بندرترکمن- آق‎قلا قتلگاه مردم شده است/ مسؤولان به فکر باشند

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرترکمن، حجت‎الاسلام محمدصالح منصوری ظهر امروز در خطبه‎های عبادی‎سیاسی نماز جمعه بندرترکمن اظهار کرد: متأسفانه جاده بندرترکمن به آق‎قلا امروز تبدیل به قتلگاه شده و اکثر هفته‎ها شاهد تصادف و فوت چند نفر هستیم، در همین هفته گذشته وقوع یک تصادف موجب فوت یک خانواده چهار نفره شده است.

وی تصریح کرد: از مسؤولان انتظار داریم به وضعیت این جاده‎ که برای بیش از 40 سال گذشته بوده رسیدگی کنند، در گذشته تعداد خودروها انگشت‎شمار بود اما امروز تعداد خودروها افزایش یافته و در این شرایط مسؤولان باید برای اصلاح زیرساخت‎ها اقدام کنند و به فکر جاده بندرترکمن به آق‎قلا باشند.

امام جمعه بندرترکمن تأکید کرد: در این مسیر روستاهای بسیاری قرار دارند و افرادی که از بندرترکمن قصد رفتن به آق‎قلا و گنبدکاووس را دارند از این جاده رفت‎وآمد می‎کنند لذا ما از مسؤولان ذی‎ربط و نماینده مجلس انتظار داریم این طرح را جزو طرح‎های ملی اعلام و جاده بندرترکمن به آق‎قلا را چهاربانده کنند.

منصوری با گرامیداشت هفته بسیج، به فرامین مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان اشاره کرد و افزود: معظم‎له هفت توصیه به بسیجیان داشتند و فرمودند بسیج در همه میادین دفاع سخت، نرم، نیمه‎سخت آماده به‎کار باشد، در هیچ زمینه‎ای غافلگیر نشود، در جنگ نرم عکس‎العملی رفتار نکند و مانند شطرنج‎باز همیشه یک قدم از دشمن جلو باشند، ارتباط خود را با مساجد تقویت کنند، با مجموعه‎های همسو با اهداف بسیج در دانشگاه‎ها همکاری داشته کنند، بسیج در عین گستردگی چابک باشد و خدمات بسیج به مردم اطلاع‎رسانی شود.

*حضور بسیجیان در مساجد پررنگ‌تر شود

وی تأکید کرد: انتظار از بسیجیان این است که در مساجد، نمازهای جماعت و نماز جمعه حضور فعال‎تری داشته باشند.

امام جمعه بندرترکمن با اشاره به قدردانی مقام معظم رهبری از مردم به‎مناسبت حرکت پرشکوه در محکومیت اغتشاشات توضیح داد: معظم‎له بر این مهم تأکید کردند که ملت ایران بار دیگر ثابت کرد قدرتمند و با عظمت است، توطئه بسیار عمیق و خطرناکی که آن همه خرج کردند و زحمت کشیدند تا بتوانند در یک بزنگاه شرارت، تخریب و آدم‎کشی کنند به وسیله مردم، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه خاموش شد.

منصوری با اشاره به سالروز شهادت آیت‎الله مدرس و روز مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همانطور که امام راحل فرمودند مجلس در رأس امور است اما امروز اکثر نمایندگان مجلس به وظایف خود عمل نمی‎کنند و عملکرد آنها مانند شهید مدرس نیست، وی فردی شجاع و نترس بود و برای خدا کار می‎کرد و هنگام بازگشت از مجلس برای بقال کوچه خود نیز اتفاقات مجلس را توضیح می‎داد.

*برخی نمایندگان مجلس به‎دنبال کاسبی هستند

وی با بیان اینکه آیا امروز نمایندگان مجلس با مردم ارتباط دارند، اذعان کرد: نمایندگان مجلس یا در مجالس و مراسمات مردمی حضور ندارند و یا اگر در مجالس حضور یابند به صورت کلاسیک و کوتاه است که جای گله دارد.

امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه امروز برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به فکر منافع خود هستند، ابراز کرد: متأسفانه برخی از نمایندگان مجلس به‎دنبال کاسبی و کارچاق‎کنی برای دیگران هستند البته بعضی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بسیار متدین هستند و دلسوزانه برای مردم کار می‎کنند.

منصوری به سخنان رئیس جمهور کشورمان در شورای اداری آذربایجان اشاره کرد و گفت: ایشان عنوان کردند تا صبح جمعه از گرانی بنزین مطلع نبودم و صبح جمعه از این طرح باخبر شدم که به ایشان توصیه می‎کنم نمک بر زخم مردم نپاشند.

وی خاطرنشان کرد: چطور می‎شود رئیس جمهور کشور از اجرای یک تصمیم سخت و بزرگ در شب میلاد امام صادق (ع) و پیامبر (ص) باخبر نباشد، اگر واقعاً مطلع نبودند ضعف بزرگ مدیریتی ایشان است و اگر مطلع بودند توصیه می‎کنیم با مردم صادق باشند.

امام جمعه بندرترکمن گفت: دشمن برنامه‎های بسیار سنگینی برای اغتشاشات اخیر داشت و اگر مقام معظم رهبری هزینه پرداخت نمی‎کرد وضع بسیار بدتر می‎شد، با فرامین معظم‎له مردم دین‎دار و متدین وارد میدان شدند و دوباره از انقلاب اسلامی دفاع کردند.

انتهای پیام/83018/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول