اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

انتقاد از عملکرد ضعیف نمایندگان مجلس

امام جمعه مراغه گفت: نقشه‌های شوم استکبارجهانی علیه مردم ایران و کشورهای منطقه تمام شدنی نیست.

انتقاد از  عملکرد ضعیف نمایندگان مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی اظهار داشت: با وجود توطئه‌های هر روزه دشمنان اسلام و انقلاب مردم ایران با وحدت و همدلی نقشه‌های آنها را نقش برآب خواهند کرد.

وی با بیان اینکه دشمن برای مردم ایران، عراق، لبنان و کشورهای حامی جبهه مقاومت، نقشه‌های فراوان در سر دارد، افزود: برنامه جدید غربی‌های برهم زدن اتحاد، همدلی و برادری مردم کشورهای منطقه است.

امام جمعه مراغه در ادامه با اشاره با نزدیک شدن انتخابات مجلس گفت: انتخاب کاندیداهای اصلح و شایسته برای آینده کشور مهم و ضروری است.

پورمحمدی یادآور شد: عملکرد ضعیف نمایندگان مجلس و دخالت نکردن در اصلاح نرخ بنزین به خاطر کسب آرای مردم یکی از بی‌نظمی‌های اخیر در کشور می‌باشد.

وی اضافه کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی خللی در اتحاد، انسجام و همبستگی مردم ایران در صحنه‌های ملی و انتخابات به‌وجود نخواهد آورد.

خطیب جمعه مراغه با محکوم کردن عمل ناشایست آشوبگران در تخریب اموال عمومی و بیت‌المال تصریح کرد: عوامل خائن به کشور، اموال عمومی و مردم باید سخت مجازات شوند.

وی همچنین اضافه کرد: حوادث اخیر کشور برنامه‌ای از قبل برنامه‌ریزی شده برای برهم زدن نظم و امنیت در کشور بود که با تدبیر رهبری و هوشیاری مردم نقش برآب شد.

انتهای ‍ پیام/۶۰۰۰۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول