اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

برگزاری انتخابات الکترونیکی تابع نظر شورای نگهبان است/ داوطلبان ثبت نام را به روزهای آخرموکول نکنند

فرماندار ویژه کرج گفت: برگزاری انتخابات الکترونیکی در البرز هنوز مشخص نیست و منتظر نظر شورای نگهبان هستیم.

برگزاری انتخابات الکترونیکی تابع نظر شورای نگهبان است/ داوطلبان ثبت نام را به روزهای آخرموکول نکنند

غفور قاسم پور معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرج، در رابطه با آغاز فرایند ثبت نام انتخابات مجلس گفت: در سطح استان البرز دو حوزه اصلی انتخابیه شامل شهرستان‌های کرج و هشتگرد برای ثبت نام کاندیداها پیش‌بینی شده است و فرایند ثبت نام طبق جدول زمانبندی شده فقط در این دو حوزه انجام می شود.

قاسم‌پور افزود: با صدور فرمان وزیر کشور از روز یکشنه دهم تا 16 آذرماه از 8 صبح تا 18 عصر را ثبت نام انجام خواهد شد و داوطلبان بایستی در همین مهلتی که عرض کردم با همراه داشتن مدارک خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر حوزه‌های اعلام شده داوطلبان از خود وزارت کشور هم می توانند ثبت نام انجام دهند.

فرماندار کرج از آمادگی نهادهای استان برای برگزاری سالم و بی طرفانه و منظم خبر داد و افزود: ستاد انتخابات شهرستان کرج از ماه‌ها قبل برای برگزاری انتخابات آماده و تجهیز شده است و در رابطه با انتخابات الکترونیک هم آمادگی لازم در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه سه طرح کلی در رابطه با انتخابات الکترونیک از طرف وزرات کشور به شورای محترم نگهبان ارائه شده است گفت: طرح اول این است که انتخابات الکترونیکی در 174 حوزه انتخابیه تک نماینده اجرا شود.

قاسم‌پور ادامه داد: طرح دوم این است که در 11 استان کشور به صورت 100 درصدی انتخابات به شکل الکترونیکی باشد و طرح سوم هم این است که در 139 شهری که انتخابات قبلی شوراها در آن‌ها الکترونیکی بوده در این انتخابات هم انتخابات الکترونیکی باشد.

این مقام مسؤول اظهار داشت: برگزاری انتخابات الکترونیک در استان البرز مشخص نیست و منتظر نظر شورای نگهبان هستیم اما آمادگی برای اجرای هرگونه تصمیم احتمالی در استان وجود دارد.

فرماندار کرج از داوطلبان خواست ثبت نام را به روزهای  پایانی موکول نکنند و در هنگام مراجعه به حوزه های انتخابیه مدارک خود را به طور کامل همراه داشته باشند.

وی در رابطه بادر رابطه با آلودگی کلانشهر کرج هم گفت: کارگروهی در استانداری ذیل معاونت امور عمرانی استانداری البرز تشکیل شده است و تصمیمات لازم در آن‌جا گرفته می شود.

قاسم‌پور گفت: تعطیلی مدارس و برخی واحدهای تولیدی از جمله مصوبات این شورا بوده است و البته این ها یک مسکن هستند تا یک سری اقدامات اساسی و ریشه ای در سطح استان و کشور صورت بگیرد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول