اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اجرای طرح صیانت از منابع آب در همدان/ انسداد چاه‌های غیرمجاز

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۶ هزار حلقه چاه غیرمجاز در استان فعال است گفت: پیش‌بینی می‌شود با اجرای مطلوب طرح صیانت از منابع آب، زمینه انسداد این تعداد چاه‌ دوره‌های آتی فراهم شود.

اجرای طرح صیانت از منابع آب در همدان/ انسداد چاه‌های غیرمجاز

حسین عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با تأکید بر انجام هماهنگی و مشارکت دستگاه‌های متولی در اجرای طرح صیانت از منابع آب و نظارت بر حسن اجرای آن در استان اظهار کرد: اکیپ مشترکی از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و کارشناسان شرکت آب‌منطقه‌ای استان از اقدامات صورت گرفته در اجرای این طرح بازدید کردند.

وی گفت: در این بازدید تعدادی از چاه‌های غیرمجاز مسلوب‌المنفعه شده و ماشین‌آلات و دستگاه‌ها و منصوبات حفاری توقیف شده و کنتورهای هوشمند نصب شده مورد بازدید قرار گرفت.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان افزود: با اجرای طرح صیانت از منابع آب از ابتدای سال ۸۴ تا پایان سال ۹۷ تعداد ۴ هزار و ۸۳۷ حلقه چاه غیر مجاز در استان مسلوب‌المنفعه شده است.

وی با بیان اینکه ۳۴۳/۷ میلیون متر مکعب آب از محل انسداد چاه‌های غیرمجاز صرفه‌جویی شده است تأکید کرد:‌ در حال حاضر بیش از ۶ هزار حلقه چاه غیرمجاز در استان همدان فعال است.

عسگری بیان کرد:‌ پیش‌بینی می‌شود با اجرای مطلوب طرح صیانت از منابع آب، زمینه انسداد این تعداد چاه‌های غیر مجاز در دوره‌های زمانی آتی در استان فراهم شود.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول