اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پیگیری مدیران استان برای گرفتن بودجه اصفهان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: لایحه بودجه در حال شکل‌گیری است از مدت‌های قبل جلسات شورای برنامه‌ریزی استان فعال‌شده و قرار شد مدیران در سطح وزارتخانه‌ها پیگیری کنند و سهم استان را اخذ کنند.

پیگیری مدیران استان برای گرفتن بودجه اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، ایوب درویشی پیش از ظهر امروز در مجمع نمایندگان استان اصفهان اظهار داشت: مشکلاتی در سطح کلان کشور وجود دارد و معمولاً استان هم در بخشی از این مشکلات تاثیر گذار است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با بیان اینکه مسؤولان در رده‌های مختلف در کنار هم با تبادل‌نظر به‌پیش برد مسائل به توافق جمعی برسند، گفت: با توجه به شرایط حاکم بر کشور، فشارهای خارجی و تحریم‌های که توسط دشمنان وارد می‌شود در فصل حساس بودجه‌ریزی در کشور را هستیم و می‌طلبد مسؤولان وحدت بیشتری در حل مسائل کشور داشته باشند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس با رأی و مصوبه خود حالت اجرایی به بودجه می‌دهند، گفت: امسال شرایط خاصی حاکم است و باید اصلاح یا تغییراتی در ساختار بودجه صورت بگیرد، باید توجه ویژه هم به اصلاح قیمت بنزین داشته باشیم و این فرصت خوبی برای نمایندگان است.

درویشی با اشاره تصویب لایحه بودجه 99 و نقش مدیران استانی در سهم بودجه استان، افزود: لایحه بودجه در حال شکل‌گیری است از مدت‌های قبل جلسات شورای برنامه‌ریزی استان فعال‌شده و قرار شد مدیران در سطح وزارتخانه‌ها پیگیری کنند و سهم استان را اخذ کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان در پایان با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای استان اصفهان، بیان کرد: بعد از پیگیری‌ها، لایحه بودجه به مجلس تقدیم می‌شود و باوجود نمایندگانی که استان اصفهان دارد این بودجه به‌خوبی تصویب می‌شود که البته باوجود مشکلات استانی ازجمله بحث تأمین آب زاینده‌رود و مشکلات صنایع طبیعتاً با همین تبادل‌نظرها حل خواهد شد.

 به گزارش فارس، آخرین جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان امروز به میزبانی شهرستان مبارکه با حضور نمایندگان مجلس، معاون پشتیبانی و منابع استانداری اصفهان، مدیران اجرایی استان و شهرستان مبارکه برگزار شد؛ در این جلسه آلایندگی شهرستان مبارکه، مشکلات جاده‌های سطح شهرستان، تأمین اعتبار زندان اسدآباد، مسکن معلولان و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/63110/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول