اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

مشکلات اقتصادی ناشی از عدم روحیه جهادی است

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین‌دژ گفت: مشکلات اقتصادی ناشی از عدم روحیه جهادی است.

مشکلات اقتصادی ناشی از عدم روحیه جهادی است

حجت الاسلام حیدر کوثری مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین‌دژ  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان این‌که امروز حزب الله و انقلابیون در خط مبارزه با دشمنان هستند، اظهار داشت: حضور بسیج و حزب الله در نبردها همیشه خط مقدم بوده و امروز هم در جنگ اقتصادی و تبلیغاتی دشمن در خط مقدم مبارزه هستند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با رهبری الهی امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب در چهل سال دوم خود گام نهاد و با همت جهادی انقلابیون امروز دیگر آمریکا به معنای واقعی کلمه هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین‌دژ بیان داشت: امروز جبهه مقاومت تمام منافع استکبار جهانی به ویژه آمریکا در خاورمیانه را به خطر انداخته و ادعای آمریکا مبنی بر کدخدایی را از بین برده و طرح دشمنان را برای ایجاد اختلافات دائمی داخلی در کشورهای اسلامی خنثی کرده است.

وی افزود: حضور آمریکایی‌ها در خاورمیانه برای غارت اموال و دارایی‌های کشورهای اسلامی است و از اینکه علنا هم این مطلب را اعلام کنند واهمه‌ای ندارند و اخیرا هم رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که حضور آن‌ها در سوریه و عراق برای دزدی نفت بود و هر زمان به نفت نیاز داشته باشند وارد خاورمیانه خواهند شد.

حجت الاسلام کوثری اضافه کرد: امروز با روحیه بسیجی و جهادی در عرصه‌های نظامی پیشرفت چشم‌گیری داشتیم و مشکلات اقتصادی نشأت گرفته از عدم حرکت جهادی در دولت و مجلس است.

وی مطالبه‌گری را از مهم‌ترین وظایف نخبگان جامعه دانست و بیان داشت: امروز همه خواص و نخبگان جامعه وظیفه دارند از مسوولان و نمایندگان مجلس تحقق وعده‌ها را مطالبه‌گری کنند و توجه داشت که نباید اجازه داد دشمن از خواسته‌های مردم سوء استفاده کرده و در کشور آشوب ایجاد کند.

انتهای پیام/61088/ن‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول