اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آیا ترکیب شورای تبریز تغییر می‌کند؟

آیا ترکیب شورای شهر تبریز و شهردار تبریز تغییر می‌کند؟

آیا  ترکیب شورای تبریز تغییر می‌کند؟

بهروز مهدوی فرماندار شهرستان تبریز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: با توجه به اینکه آقای اشرف‌نیا عضو شورای شهر تبریز به علت بیماری در جلسات شرکت نمی‌کند، از این‌رو احتمال آمدن عضو علی‌البدل وجود دارد.

وی با بیان اینکه آقای اشرف‌نیا اگر هشت جلسه به صورت متناوب در جلسات حضور نداشته باشد، باید عضو علی‌البدل وارد شورا شود، گفت: اگر امروز یکشنبه آقای اشرف‌نیا در جلسه حضور نداشته باشد به هفت جلسه غیبت می‌رسند و فقط یک جلسه‌شان باقی‌مانده است. 

فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: ایرج شهین‌باهر عضو علی‌البدل اول است و با توجه بر اینکه او شهردار است، از این‌رو باید نفر بعد او وارد شورا شود. 

گزارش فارس حاکی از آن است که در صورت غیبت هشت جلسه‌ای محمد اشرف‌نیا باید عضو علی‌البدل وارد شورا شود، از این‌رو ایرج شهین‌باهر عضو اول علی‌البدل بوده که در صورت تمایل برای ورود به شورا باید از سمت شهرداری استعفا دهد در غیر این صورت اسوتچی وارد شورای پنجم خواهد شد. 

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول