اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

موج جدیدی از بارش‌ باران و برف در راه کرمانشاه است

مدیر روابط عمومی هواشناسی استان کرمانشاه، از آغاز موج جدید بارش برف و باران از فردا خبر داد و گفت: این سامانه بارش‌زا، آبگرفتگی معابر، رواناب و در برخی نقاط سیلابی شدن مسیل‌ها و احتمالاً رگبار تگرگ را به همراه دارد.

موج جدیدی از بارش‌ باران و برف در راه کرمانشاه است

پروانه صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از ورود موج بارشی جدید از اواخر وقت امروز خبر داد و اظهار داشت: بارش باران و برف، در بعضی ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید و رعد و برق از موارد، مورد انتظار درخصوص این سامانه است.

مدیر روابط عمومی هواشناسی استان کرمانشاه، شدت بارش‌ها را برای فردا (دوشنبه) پیش‌بینی کرد و افزود: کل استان به‌ویژه نیمه غربی و منطقه اورامانات تحت تاثیر این موج بارشی قرار می‌گیرند که در مناطق کوهستانی و سردسیر احتمال بارش‌ها به شکل برف دور از انتظار نیست.

وی فعالیت این سامانه را تا صبح روز سه‌شنبه اعلام کرد و گفت: این سامانه بارش‌زا، آبگرفتگی معابر، رواناب و در برخی نقاط سیلابی شدن مسیل‌ها و احتمالاً رگبار تگرگ را به همراه دارد.

صفری، پاک‌سازی کانال‌ها، آب‌گذرها و راه‌های خروج آب ساختمان‌ها و دهانه پل‌ها، پرهیز از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از ترددهای غیرضروری و احتیاط در رانندگی، پرهیز از قرارگرفتن در فضاهای باز، مرتفع و مکان‌های مستعد برخورد صاعقه را برای جلوگیری از خسارات و مخاطرات احتمالی، به مسؤولان دستگاه‌های اجرایی و عموم مردم توصیه کرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول