اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

آموزش نوآوری اجتماعی، راهبرد جدید نهمین تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: برخی دانشجویان علاقه دارند که در کنار تحصیل در حوزه‌های اجتماعی هم فعال باشند؛ از این رو آموزش نوآوری اجتماعی راهبرد جدید حوزه دانشجویی است.

آموزش نوآوری اجتماعی، راهبرد جدید نهمین تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در نشست خبری نهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران، آموزش نوآوری اجتماعی به دانشجویان را به عنوان یک راهبرد جدید در حوزه دانشجویی دانست و اظهار داشت: برخی از دانشجویان علاقه دارند که در کنار تحصیل دانشگاهی در حوزه اجتماعی هم فعال باشند. اما به دلیل کمبود امکانات بسیاری از دانشجویان از این هدف بازمانده‌اند.

*گلایه از همراهان سابقی که امسال حضور نداشتند

علیزاده همچنین از کسانی که در دوره های قبلی آیین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران حضور داشتند اما در این دوره همکاری نداشتند، گلایه کرد و گفت: برنامه اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران محدود به یک مقطع زمانی و مختص به یک مجموعه نیست بلکه یک حرکت سراسری و همواره نیازمند یاری همه دستگاه‌ها است.

به گفته وی، در این دوره از آیین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان بهزیستی، جمعیت هلال احمر، سازمان انتقال خون ایران، کمیته امداد امام خمینی رحمة الله، بسیج دانشجویی و دانشگاه تهران همکاری داشته‌اند.

مراسم اختتامیه نهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران ۲۰ آذر ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول