اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

برگزیدگان جایزه علامه طباطبایی معرفی شدند

جایزه علامه طباطبایی به عباسعلی زالی، ایرج نوروزیان و محمدحسین حلیمی استادان پیشکسوت دانشگاه تهران اعطا شد.

برگزیدگان جایزه علامه طباطبایی معرفی شدند

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، در آئین تقدیر از برگزیدگان پنجمین دوره جایزه علامه طباطبایی و نخستین دوره اعطای جایزه برگزیدگان آئین‌نامه‌های ادبی و قرآنی که به همت بنیاد ملی نخبگان و با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها و جمعی از استادان برجسته دانشگاه‌ها برگزار شد، عباسعلی زالی، استاد پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، ایرج نوروزیان، استاد دانشکده دامپزشکی و دکتر محمد حسین حلیمی، استاد پردیس هنرهای زیبا موفق به دریافت این جایزه شدند.

*تقدیر از ۱۸ استاد برجسته کشور به عنوان برگزیده جایزه علامه طباطبایی

این جایزه به استادان ممتاز و پژوهشگران برجسته کشور اعطا می‌شود و در این دوره از ۱۸ استاد برجسته کشور به عنوان برگزیده جایزه علامه طباطبایی، دو استاد برجسته ادبی به عنوان برگزیده آئین‌نامه ادبی و یک استاد برجسته به عنوان برگزیده آئین‌نامه قرآنی با اهدا لوح و جایزه تقدیر به عمل آمد.

هم چنین هشت استاد عضو پیوسته و عضو وابسته و همکار مدعو فرهنگستان علوم نیز به عنوان برگزیدگان این دوره معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول