اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

کاهش بیماری آنفلوانزا در آذربایجان‌غربی/ مشکل تامین دارو در استان وجود ندارد

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: بیماری آنفلوانزا در استان کاهش یافته،شهروندان و هم استانی ها، به موازین بهداشت فردی عمل کرده‌اند.

کاهش بیماری آنفلوانزا در آذربایجان‌غربی/ مشکل تامین دارو در استان وجود ندارد

رسول انتظارمهدی معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با تاکید بر اینکه هم‌اکنون هیچ مشکل تشخیصی آنفلوانزا در استان وجود ندارد اظهار کرد: آزمایشگاه آنفلوانزا نیز به شدت فعال است و درمان دارویی افراد مورد نیاز نیز انجام شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با توصیه به شهروندان گفت: مردم باید بهداشت تنفسی را رعایت کنند و در صورت وجود بیماری، مایعات فراوان استفاده و در خانه استراحت کنند و در طول بیماری نیز تنها یک نفر از اعضای منزل با فرد بیمار تماس یابد تا این ویروس به سایران منتقل نشود.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه افزود: این مسئله جزو موازین بهداشتی است که باید تماس را به حداقل رسانده و به محل کار مراجعه نکرد و از سوی دیگر دانش‌آموز نیز به مدرسه نروند چون اگر با این شرایط به مدرسه روند، هم ممکن است بیماری آنها تشدید شود و هم انتقال بیماری به سایر دوستان انجام شود.

وی با تقدیر از مردم تصریح کرد: به نظر می‌رسد که بیماری آنفلوانزا در استان کاهش یافته چون شهروندان و هم استانی ها، به موازین بهداشت فردی و تنفسی عمل کرده‌اند.

انتهای پیام/61024/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول