اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

نارضایتی مردم از کمبود سیلندر گاز در «بردخون»

مردم بردخون از وضعیت توزیع سیلندر گاز مایع گلایه دارند.

نارضایتی مردم از کمبود سیلندر گاز در «بردخون»

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، از اوایل مهرماه سال 1393 با حضور مسؤولان استان گازرسانی به بردخون آغاز شد و مردم شهر و روستاهای بخش از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

تعدادی از خانوارها که قادر به لوله‌کشی گاز نبودند برای رفع نیازهای خود از کپسول گاز استفاده می‌کردند اما از حدود دو هفته پیش به‌دلیل برخی مشکلات عرضه کپسول گاز در بردخون کاهش یافته و قیمت آن نیز افزایش پیدا کرده است.

شهروندان بردخونی که فاقد شبکه لوله‌کشی گاز خانگی هستند، مجبورند برای پخت‌وپز یا روشن نمودن بخاری و آبگرمکن از کپسول گاز استفاده کنند و کمبود آن موجب نگرانی مردم شده است.

تعدادی از مردم در تماس با خبرنگار فارس اظهار داشتند: از چند روز گذشته برای تهیه کپسول گاز دچار مشکل شده‌اند و برای رفع مشکل خود حتی به شهرهای اطراف نیز مراجعه کرده‌اند اما آنان نیز با کمبود کپسول مواجه هستند و با در بسته مراکز توزیع روبرو شده‌اند.

مسؤول امور صنفی بردخون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: در پی تماس‌های مردمی پیگیری‌هایی صورت گرفته و مسؤولان مربوطه قول داده‌اند به‌زودی کمبود عرضه کپسول در منطقه رفع شود.

صادق نظری افزود: به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها شاهد کاهش عرضه کپسول در بردخون و برخی از شهرهای دیگر بوده‌ایم که امیدواریم این مشکل رفع شود.

انتظار می‌رود به‌دلیل افزایش حضور مهاجران و کارگران غیربومی در بردخون که بیشتر از کپسول گازمایع استفاده می‌کنند، ضمن افزایش میزان سهمیه منطقه، بر عرضه و قیمت آن نیز نظارت لازم صورت گیرد.

استان بوشهر قطب انرژی کشور است و پارس‌جنوبی عنوان پایتخت انرژی را یدک می‌کشد اما وضعیت نامناسب توزیع سیلندر گاز مایع در استان بوشهر بیش از آنکه به‌دلیل کمبود انرژی باشد ناشی از برخی ناهماهنگی‌ها و مشکلات است که نیازمند پیگیری و تلاش بیشتر مسؤولان هستیم.

گزارش: نامجو زحمتکش

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول