اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پایش آلایندگی در کنار حمایت از واحدهای صنعتی مدنظر باشد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: ضمن پایش آلایندگی واحدهای صنعتی این استان، باید به تقویت و حمایت از بخش صنعت نیز توجه جدی داشت.

پایش آلایندگی در کنار حمایت از واحدهای صنعتی مدنظر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حشمت‌الله عسگری ظهر امروز در جلسه کمیسیون ماده ۱۱ (هوای پاک) استان سمنان که در سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: ضمن بررسی و پایش آلایندگی واحدهای مستقر و همچنین در حال استقرار در شهرک‌های صنعتی مناطق مختلف این استان، باید به تقویت و حمایت از بخش صنعت نیز توجه جدی داشت.

وی اضافه کرد: اعطای موافقت احداث و بهره‌برداری از واحدهای تولیدی و صنعتی در استان سمنان همراه با در نظر گرفتن موارد زیست‌محیطی، نیاز است تا با تسهیل امور نیز همراه باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان نیز در این جلسه بیان کرد: بررسی آلایندگی‌های واحدهای صنعتی و تولیدی در مناطق مختلف این استان در این کمیسیون موردبررسی، بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

امیر عبدوس ادامه داد: ۱۰ مورد پرونده از واحدهای تولیدی و صنعتی مختلف در شهرستان‌های شاهرود، گرمسار و آرادان موردبررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد.

به گزارش فارس؛ موافقت مشروط با استقرار واحد ریخته‌گری فولاد واقع در ناحیه صنعتی بیارجمند شاهرود، موافقت مشروط با بهره‌برداری واحد تولید غلات حجیم‌شده واقع در آرادان روستای یاتری علیا و مخالفت با استقرار واحد تولید تخته فیبر سخت با روکش ملامینه شرکت زاگرس چوب سام واقع در شهرک صنعتی ایوانکی گرمسار از جمله مصوبات این جلسه بوده است.

مخالفت با استقرار واحد مونتاژ لوازم خانگی شرکت نیک عالی پارسیان واقع در شهرک صنعتی پایتخت گرمسار، موافقت با استقرار واحد تولید صفحه و ورق پی‌وی‌سی فومیزه واقع در شهرک صنعتی ایوانکی گرمسار، موافقت با استقرار واحد تولید پارافین مایع واقع در شهرک صنعتی پایتخت گرمسار در این جلسه انجام شد.

همچنین موافقت با استقرار واحد تولید فیلتر هوای خودرو  واقع در شهرک صنعتی ایوانکی گرمسار، موافقت با استقرار واحد تولید پارافین مایع واقع در شهرک صنعتی پایتخت گرمسار و ‌مخالفت با بهره‌برداری واحد ریخته‌گری آلومینیوم و آلیاژهای آن واقع در شهرک صنعتی پایتخت گرمسار در این جلسه صورت گرفت.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول