اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

رشد یک کشور با داشتن افراد توانمند و با مهارت تحقق می‌یابد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی گفت: رشد و بالندگی یک کشور با داشتن افراد توانمند و با مهارت محقق می‌شود و پرورش و تربیت نیروی انسانی با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تحقق می‌یابد.

رشد یک کشور با داشتن افراد توانمند و با مهارت تحقق می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک شاه‌محمدی ظهر امروز در دیدار با ریاست دانشگاه صنعتی اراک با بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مکمل مفید جهت توسعه و رونق اقتصادی است اظهار کرد: رشد و بالندگی یک کشور با داشتن افراد توانمند و با مهارت محقق می‌یابد و پرورش و تربیت نیروی انسانی با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تحقق می‌یابد.

وی در ادامه بیان داشت: مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی در کنار مجموعه دانشگاه به‌عنوان یک مرکز آموزشی، به هدایت شغلی و مهارت افزایی دانشجویان می‌پردازد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان افزود: این مرکز سه گام مهم از جمله نیازسنجی آموزشی، و نیاز سازی مهارتی و مشاوره شغلی را دنبال می‌کند و حول سه ضلع آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مراکز کاریابی و دانشگاه‌ها فعالیت می‌کند.

رئیس دانشگاه صنعتی اراک نیز در این دیدار با بیان اینکه توسعه استان در گرو داشتن افراد تحصیل‌کرده و با مهارت است، افزود: استان مرکزی یکی از قطب‌های صنعتی بزرگ در کشور بشمار می‌آید و نقش توسعه و رشد منابع انسانی با مهارت را ایفا می‌کند.

وی افزود: صنایع نیز تربیت چنین افرادی را در آموزش‌های رسمی و غیررسمی دنبال می‌کند و دانشگاه صنعتی اراک نیز به دنبال پرورش دانشجویان با مهارتی است که بتوانند پس از فارغ‌التحصیلی به‌عنوان یک نیرو فعال و پویا جذب صنایع و مشغول بکار شود.

رئیس دانشگاه صنعتی اراک خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با همکاری‌های دوجانبه گام‌های مهمی را در زمینه افزایش مهارت و ارائه آموزش‌های منظم در این مجموعه به دانشجویان برداریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول