اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ورود مدعی‌العموم به تخلفات شهرداری شهرکرد

دادستان عمومى و انقلاب شهرکرد از ورود مدعى‌العموم به تخلفات شهردارى شهرکرد، خبر داد.

ورود مدعی‌العموم به تخلفات شهرداری شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری، عبدالرضا علیمحمدى، از ورود مدعى‌العموم به تخلفات شهردارى شهرکرد خبر داد و گفت: در راستای صیانت از حقوق بیت‌المال و پس از وصول گزارش سازمان بازرسی استان از تخلفات عمده شهرداری شهرکرد در واگذاری اراضی شهرداری، موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار دادستانى قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد افزود: در ادامه، موضوع به‌منظور بررسی به بازپرس ارجاع و با کارشناسی جدید مشخص شد، تخلف وسیع چند 10 میلیارد تومانی در واگذاری اراضی شهرداری شهرکرد به بانک شهر صورت گرفته است.

وی ادامه داد: این تخلفات بابت پرداخت بدهی شهرداری شهرکرد به بانک شهر نسبت به تسهیلات اخذ شده در برج‌های دوقلو صورت گرفته است.

علیمحمدی با بیان اینکه در خصوص این پرونده، شهردار و سه تن از اعضاى شوراى شهر فعلى بازداشت و چند تن از اعضاى شوراى شهر سابق تحت تعقیب قرار گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: پس از تکمیل تحقیقات و اخذ دفاعیات شهردار و اعضای شورای شهر و پس از تفهیم اتهام، متهمان با قرار وثیقه متناسب بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد اضافه کرد: در حال حاضر با توجه به صدور قرار وثیقه، متهمان پس از تودیع وثیقه از بازداشت آزاد شدند و پرونده در حال پیگیری است.

انتهاى پیام/68020/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول