اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

حق مردم استانداردی بالاتر از نمایندگان فعلی مجلس است

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: به نظرم استاندارهای مجلس یازدهم باید بالاتر از مجلس دهم باشد و طرح مشکلات اخیر بجای کف خیابان باید در دفاتر ارتباطات مردمی نمایندگان مطرح می‌شد.

حق مردم استانداردی بالاتر از نمایندگان فعلی مجلس است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمد قدس‌مفیدی یکی از داوطلبان جوان نامزدی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است که در سومین روز ثبت‌نام با حضور در فرمانداری گرگان، ثبت نام خود را در حوزه انتخابیه گرگان و آققلا قطعی کرد.

وی که سابقه عضویت و ریاست شورای اسلامی شهر گرگان در دوره چهارم را در کارنامه خود دارد و از جامعه مهندسان ساختمان پای به عرصه سیاسی این استان گذاشته است، پس از پایان ثبت‌نام در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص انگیزه خود از حضور در این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اغلب دوستانی که برای این حضور ثبت‌نام می‌کنند نوعی خدمت است.

قدس‌مفیدی ادامه داد: ضمن اینکه وظیفه همه ما برای تائید نظام، شرکت در انتخابات و رای دادن به نامزدهای تائید صلاحیت شده است، افرادی که نامزد می‌شوند نیز به طریق اولی این وظیفه بر آنها مترتب است.

وی گفت: اما عمده‌ترین موضوعی که باعث شد خودم را در این دوره به عنوان نامزد معرفی کنم این است که احساس می‌کنم سطح استاندارهای مجلس یازدهم نسبت به دوره دهم باید تغییر کند.

*حق ملت ایران استاندارد بالاتری از نمایندگانشان است

نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گرگان و آققلا، خاطرنشان کرد: حق ملت ایران استاندارد بالاتری از نمایندگانشان است و من اعتقاد دارم این موضوعاتی که اخیر در کشور پیش آمده به خاطر وظیفه نمایندگی نمایندگان مجلس در سطح کلان کشور، بهتر این بود این موضوعات و اعتراضات به جای کف خیابان‌ها در دفاتر ارتباطات مردمی نمایندگان بیان و مطرح می‌شد.

قدس‌مفیدی با نقد از عملکرد دولت در گرانی بنزین، گفت: دبیرخانه افزایش قیمت حامل‌های انرژی دولت است نه نظام و متاسفانه از اجلاس سران سه قوه در این موضوع خرج شد و از رهبری هزینه شد.

وی اضافه کرد: شاید در یک مجلس همسو با دولت این مشکل راحت‌تر حل می‌شد و به نظرم استاندارهای مجلس یازدهم باید بالاتر از مجلس دهم باشد.

این نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس که مهمترین مشکل استان گلستان را در حال حاضر چه می‌دانید و چه راهکاری را برای حل آن پیش خواهید گرفت، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی و بیکاری و معیشت عمده‌ترین موضوعات مردم استان گلستان است.

قدس‌مفیدی تاکید کرد: منطقه آزاد به صورت مشخص‌تر می‌تواند مشکلات اقتصادی گلستان را حل کند.

*حمایت همه گروه‌های سیاسی را می‌پذیرم

وی گفت: ما یک مرز مشترک با آسیای میانه داریم که خیلی قبل‌تر از آن با آسیای میانه مرز آبی مشترک داشتیم که امروز نداریم و در عمل در بنادر ما هیچ کشتی نمی‌تواند پهلو بگیرد که به اقتصاد گلستان ضربه زده است.

این نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ما مرز مشترک با کشور ترکمنستان داریم که ظرفیت بالایی داریم، پتروشیمی گلستان که به نتیجه نرسیده و بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم این استان نیز بر زمین مانده که اگر اینها را بتوانیم حل کنیم گام بزرگی در توسعه استان برداشته‌ایم.

قدس‌مفیدی در پاسخ به این سوال خبرنگار خبرگزاری فارس که هزینه‌های انتخاباتی خود را از چه منبعی تامین می‌کنید، تاکید کرد: یک شرکت داریم، دوستان خوبی داریم که به ما کمک می‌کنند و زمین کشاورزی پدری دارم که در این راه هزینه خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید چه میزان رای بیاورید، گفت: بهتر است این سوال را از مردم بپرسید.

این نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال خبرنگاری که آیا با حمایت گروه سیاسی خاصی در انتخابات شرکت می‌کنید، گفت: سوابق من مشخص است و من از حمایت همه دوستان استقبال می‌کنم اما به طور قطع دوستان اصولگرا نیز از این امر مستثنی نیستند.

انتهای پیام/83004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول