اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شیبانی: اصولگرا هستم/ ماجرای اخراج «هنگامه شهیدی» از دانشگاه آزاد

کاندیدا یازدهمین دوره انتحابات مجلس شورای اسلامی گفت: از حضور خانم هنگامه شهیدی اطلاع نداشتم بعد از اطلاع از حضور وی در دانشگاه حکم اخراجش را امضاء کردم.

شیبانی: اصولگرا هستم/ ماجرای اخراج «هنگامه شهیدی» از دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس از  ورامین، حسین علی شیبانی کاندیدا یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پس از ثبت نام در حوزه انتخابیه شهرستانهای ورامین، پیشوا و قرچک در نشست خبری که ساعت ۱۸ در ستاد انتخابیه شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا  برگزار شد، اظهار داشت: بنده دارای مدرک دکترای منابع طبیعی هستم و در مدت ۲۷ سال توانستیم ۳ جلد کتاب را تالیف کنیم. 

وی بیان داشت: بیشتر فعالیت بنده در حوزه دانشگاه بوده و ۶ سال ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین، پیشوا و قرچک و سما پاکدشت را بر عهده داشتم، در حال حاضر هم عضو هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی هستم.

شیبانی افزود: مجوز شروع و ساخت بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی در زمان بنده که ریاست دانشگاه را بر عهده داشتم صادر شده است، ساخت بزرگترین مجتمع ورزشی دانشگاه با توجه به وجود رشته های تحصیلی ورزشی برای دانشجویان و درساعت غیره اداری برای عموم در زمان بنده تاسیس و راه اندازی شده است.

شیبانی: اصولگرا هستم

وی اظهار کرد: بنده یک سرباز کوچک ولایت و نظام بوده و هستم، و فردی اصولگرا و انقلابی هستم و همیشه به دنبال تعامل و همکاری بوده و سعی می کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر عمل کنم.

کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مدت ۵۴ سالی که عم راز خدا گرفتم علیه هیچ فرد و گروه عریضه‌ای ننوشتم و دنبال نان بریدن نبوده و نخواهم بود، بنده در دانشگاه تنها رئیسی بودم که تنها به مدیریت دانشگاه رفتم و تنها بعد از تودیع معارفه بیرون آمدم.

وی بیان داشت: استقبال مردم از حضور بنده در زمان ثبت و درون مردم نشان دهنده آن است که پیروزی نزدیک است، و با اتحاد و همدلی مسوولان می شود که منطقه پیشرفت چشمگیر داشته باشد.

شیبانی گفت: شهرستان ورامین اولین شهر استان تهران است، ولی نگاه مسوولان استانی و عملکرد مسوولان در شهرستان ضعیف بوده و با کار جهادی می‌شود پیشرفت های مهم را در منطقه بوجود آورد، باید مردم احساس مسوولیت داشته باشند، منافع منطقه‌ای را بیشتر در نظر بگیرند.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که چرا عناصر فتنه گر در زمان شما جزو اساتید دانشگاه بودند، گفت: دروس دانشگاه را مدیر گروه ها ارایه می کند، بنده از حضور  اساتید خبر ندارم و قراردادها را بنده امضاء می‌کنم و از حضور خانم هنگامه شهیدی اطلاع نداشتم بعد از اطلاع از حضور وی در دانشگاه حکم اخراج خانم شهیدی را امضاء کردم.

وی در خصوص سخنرانی خانم فاطمه راکعی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستانهای ورامین، پیشوا و قرچک، گفت: سخنرانی وی با هماهنگی و مجوز دستگاه های امنیتی صورت گرفته بود.

وی در ادامه بیان داشت: مهمترین وظیفه نماینده مطالبه‌گری است، مهمترین برنامه بنده ساخت بزرگراه تهران، قرچک ورامین، پیشوا و در کنار آن احداث مترو است که این طرح در اولویت برنامه های بنده قرار دارد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول