اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ادغام سازمان نقشه ‎برداری شمال‌غرب با مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی

اولین نشست ریاست سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی با مدیر و کارشناسان نقشه و اطلاعات مکانی سازمان پس از ادغام نقشه‎برداری شمال‌غرب با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان صبح امروز برگزار شد.

ادغام سازمان نقشه ‎برداری شمال‌غرب با مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، داوود بهبودی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، پیش از ظهر امروز در نشست با مدیر و کارشناسان نقشه و اطلاعات مکانی سازمان پس از ادغام نقشه‎برداری شمال‌غرب اظهار کرد: دوره جدیدی از تلاش‌ها و فعالیت‎ها آغاز شده و امیدواریم این ادغام مایه خیر و برکت در امور و ارتقاء اثربخشی فعالیت‌ها باشد.

وی افزود: قبلا ارتباطات اداری و محتوایی بین دو سازمان وجود داشته و همکاری‎هایی صورت می‎گرفت که از این به بعد گسترده‎تر خواهد شد.

بهبودی تصریح کرد: این ادغام مثل هر تغییر و تحول اجتماعی ملاحظات و کش و قوس‎هایی خواهد داشت که امیدواریم به راحتی از این دوره عبور کرده و یکپارچگی مورد انتظار سازمان سریع و به سهولت حاصل شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‏‌شرقی ابراز داشت: به مجموعه تلاش‎هایی که در گذشته صورت می‎گرفت ادامه خواهیم داد؛ البته اولویت اول سازمان به سامان رساندن کارهای نیمه‌تمام است.

بهبودی خاطرنشان ساخت: امید است از توانمندی و ظرفیت‎های همکاران نقشه‎‌برداری در سایر اجزای سازمان از جمله عملیاتی کردن  SDI و حوزه‌‏های فنی، مهندسی، عمران و نظارت نیز استفاده شود و مجموعه توان سازمان مدیریت و برنامه‌‏ریزی که همکاران نقشه‏‌برداری را هم در بر خواهد گرفت اثربخش‎تر و کاراتر از گذشته عمل کنند.

در ابتدای این جلسه مدیر نقشه و اطلاعات مکانی سازمان مدیریت و برنامه‏‌ریزی استان اذعان داشت: در ساختار جدید تلاش می‎کنیم در پیشرفت اهداف سازمان و تعالی صنعت تهیه نقشه و اطلاعات مکانی تاثیر بیشتری داشته باشیم.

محمدرضا اکبری توضیح داد: سازمان نقشه‌برداری در سطح کشور متولی هدایت و راهبری تهیه، تولید و نظارت بر اطلاعات مکانی و نقشه است و به تبع آن ادارات کل نقشه‎برداری مناطق نیز همین وظایف را در منطقه به عهده داشته‌اند.

وی، نظارت بر تهیه نقشه و اطلاعات مکانی توسط بخش خصوصی، انجام امور مربوط به SDI، GIS، فتوگرامتری و تهیه چارچوب مبنای مختصات در سطح منطقه را از جمله وظایف سازمان نقشه‎برداری عنوان کرد.

در این جلسه همکاران نقشه و اطلاعات مکانی سازمان به معرفی خود و بیان نکته‎نظرات، دغدغه‎ها و مسائل موجود پرداختند.

انتهای پیام/60026/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول