اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

حضور ۹ تیم از مخترعان ایران در جشنواره بین المللی اختراعات

جشنواره بین المللی اختراعات و طراحی تایوان با حضور ۲۶ کشور جهان در تاریخ ۱۵ تا ۱۷ آذر ماه مصادف با ۶ تا ۸ دسامبر در شهر کائوشینگ برگزار می‌شود.

حضور ۹ تیم از مخترعان ایران در جشنواره بین المللی اختراعات

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس،
جشنواره بین المللی اختراعات و طراحی تایوان با حضور ۲۶ کشور جهان در تاریخ ۱۵ تا ۱۷ آذر ماه مصادف با ۶ تا ۸ دسامبر در شهر کائوشینگ برگزار می‌شود، در این دوره تعداد ۹ طرح از جمهوری اسلامی ایران در کلاس های مهندسی مکانیک، برق و کامپیوتر،‌ مهندسی مواد، مهندسی پزشکی و زیست فناوری و ورزشی حضور پیدا خواهند کرد.

مهران خسروانی با اشاره به اینکه در این رویداد طرح‌ های نوآورانه از سراسر دنیا شرکت خواهند کرد، گفت: «این رویداد فرصت مناسبی برای ارائه طرح‌ های پژوهشگران ایرانی و حضور در عرصه ‌های مهم بین‌المللی برای تبادل علمی و کسب اطلاع از دستاوردهای پژوهشی سایر کشورهای جهان است.»
نماینده سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان در ایران افزود: با توجه به هزینه های شرکت در رویدادهای خارجی با هماهنگی ها انجام شده جشنواره جهانی اختراعات و نوآوری خیام در تاریخ ۱۶ تا ۱۸ اسفند ۹۸ با حضور ریاست و نمایندگان سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان  و مخترعین کشورهای مختلف جهان در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد و فرصتی برابر برای تمامی افراد جهت شرکت در رویداد های بین المللی مهیا خواهد شد.
علاقمندان برای ثبت نام و حضور در این رویداد بین المللی می توانند به سایت جشنواره به نشانی khayyamfestival.com  مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول