اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اخبار حوزه‌های انتخابیه خوزستان در چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبان

چهارمین روز از آغاز فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان در استان خوزستان، با استقبال داوطلبان بیشتری همراه بود.

اخبار حوزه‌های انتخابیه خوزستان در چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، چهارین روز از فرآیند ثبت‌نام داوطلبان حضور در یازدهمین دوره  انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعتی پیش به پایان رسید.

بر همین اساس، تا پایان روز چهارم چهارده حوزه انتخابیه استان خوزستان در مجموعه از تعداد ۲۹۳ نفر ثبت نام به عمل اوردند که ۲۳ نفر از این افراد را بانوان تشکیل می‌دهند.

رخدادهای سایر حوزه‌های انتخابیه استان خوزستان به شرح ذیل است؛

خرمشهر

در حوزه انتخابیه شهرستان خرمشهر امروز شمار ثبت نام کنندگان به عدد ۱۳ رسید که نام یک بانو نیز در بین داوطلبان دیده می‌شود.

تا پایان روز چهارم، حسین متورچی، مصطفی مطورزاده، فاطمه عطشانی، کفاح مسعودی، جاسم بانوی، محمد طیبی، سید لفته احمدنژاد، بهزاد نیک نظر، محمدخیاط‌زاده، علی کرم‌زاده، علی ثمره بچاری، سیدمنصور فاخری، حسن مطور فرآیند ثبت‌نام خود تکمیل کردند.

دشت آزادگان و هویزه

حوزه انتخابیه دشت آزادگان و هویزه نیز در پایان روز چهارم، شاهد تکمیل فرآیند ثبت نام ۱۳ داوطلب بودیم.

رحیم الهایی سحر، مصطفی جلالی، مرتضی راضی جلالی، عبدالحمید اسدی، حسن حردانی، محمد حسین مهدویان، قاسم ساعدی، مجید داغری، خلف حیاوی، عبدالله طرفی سعیداوی، جواد دغلاوی، عبدالجلیل ساکی، جاسم ساکی ۱۳ داوطلبی هستند که خود را برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دشت آزادگان و هویزه کاندیدا کردند.

مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل

با پایان چهارمین روز از پروسه ثبت‌نام از داوطلبان در حوزه مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل، نام‌نویسی 15 نفر کامل شد.

آرین حاتمی غریبوند، لهراسب مددی، مرضیه محبی، فرهاد جهانگیری، رشید جهانگیرنژاد، ناصر حسین‌پور، سید ابراهیم صالحی، سلطانمراد جمالپور، یوسف بابادی، وحید نصیرپور، مجید حاتمی دزدرانی، منوچهر قاسمی منجزی، عبدالله مرادی، ایرج کیانی زاده، رضا جلیلی سبردانی ۱۵ داوطلبی هستند که تمایل دارند از این حوزه در شمال خوزستان به کرسی بهارستان راه پیدا کنند.

 

دزفول

 به‌نظر می رسد که امروز و در چهارمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه دزفول، با وجود سردتر شدن هوا، ستاد انتخابات این شهرستان به نسبت روزهای قبل، گرم‌تر و پرکار تر بود.

روز چهارم ثبت نام در این حوزه انتخابیه، شاهد نام‌نویسی ۱۰ داوطلب دیگر بود.

با احتساب آمار ثبت‌نامی‌های روز چهارم، تعداد کل داوطلبانی که تا پایان روز چهارم در حوزه انتخابیه دزفول فرآیند نام‌نویسی خود را به پایان رساندند، به ۱۹ نفر رسید.

 آبادان، چوئبده و اروندکنار

روز چهارم نام نویسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان آبادان با ثبت نام هشت داوطلب دیگر به پایان رسید.تعداد ثبت نام شدگان به عدد ۲۷ نفر رسید

در بین ثبت نام کنندگان روز چهارم در حوزه انتخابیه آبادان، چوئبده و اروندکنار، نام هفت آقا و یک خانم دیده می شود.

بدین ترتیب تا پایان روز چهارم نام نویسی از داوطلبان، بیست و هفت نفر(بیست و چهار نفر آقا و سه نفر خانم) از متقاضیان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی آبادان، نام خود را به عنوان نامزد اولیه حضور در انتخابات دوم اسفند ثبت کردند.

شایان ذکر است در بین ثبت نام شدگان امروز یک نفر برای حوزه انتخابیه آبادان با حضور در محل ستاد انتخابات وزارت کشور نام نویسی کرده است.

اهواز، باوی و حمیدیه

در حوزه انتخابیه کلانشهر اهواز نیز، آمار ثبت‌نام داوطلبان رو به افزایش است و تا پایان روز چهارم ۸۹ داوطلب ثبت‌نام خود را در حوزه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون به ثبت رساندند.

همچنین در بحث جنسیت نیز ۱۰ درصد داوطلبان خانم و ۹۰ درصد آقا هستند و از نظر ترکیب سنی بیشترین فراوانی بین ۴۰ تا ۵۰ سال است.

به گزارش خبرگزاری فارس، ثبت نام داوطلبان یازدهیمن دوره انتخابت مجلس شورای اسلامی از ۱۰ آذرماه آغاز و تا ۱۶ آذرماه ادامه دارد، در استان خوزستان ۱۴ حوزه انتخابیه به عنوان حوزه‌های اصلی اعلام شده است.

انتهای پیام/72013/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول