اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

پایان روز شلوغ ستاد انتخابات قزوین/ سرشناس‌ها هم آمدند

پنجمین روز از ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، صبح امروز همزمان با سراسر کشور در قزوین آغاز شد، این در حالی است کاندیداهای شاخص اصولگرایی برای ثبت نام به ستاد انتخابات مراجعه کردند.

پایان روز شلوغ ستاد انتخابات قزوین/ سرشناس‌ها هم آمدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، پنجمین روز از ثبت‌نام نامزدهای پنجمین دورهٔ انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی آغاز شد که ۲ نفر در همان دقایق اولیه با حضور در ستاد انتخابات شهرستان قزوین در حال ثبت‌نام هستند.
پیش‌بینی می‌شود امروز برخی از چهره‌های شاخص، از جمله نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای ثبت‌نام به ستاد انتخابات مراجعه کنند.

گفتنی است روز گذشته ۱۳ نفر با مراجعه به ستاد انتخابات و ۴ نفر با حضور در وزارت کشور از حوزهٔ انتخابیهٔ قزوین، آبیک و البرز داوطلب شرکت در انتخابات شدند.

حضور کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی

لحظاتی پیش، فاطمه محمدبیگی، لطف‌الله سیاهکالی مرادی، محمدباقر آقاعلیخانی و میثم پیله‌فروش نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور در ستاد انتخابات شهرستان قزوین، برای شرکت در رقابت انتخاباتی ثبت‌نام کردند.
طبق خبرهای دریافتی توسط خبرنگار فارس، داوود محمدی رئیس کمیسیون اصل نود و سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز نیز امروز ثبت‌نام خواهند کرد.

 

رئیس هیئت تیراندازی استان: فقط برای گرفتن تأیید صلاحیت آمدم

حسین زکی‌زاده رئیس هیئت تیراندازی استان در انتخابات ثبت نام کرد. وی به خبرنگاران گفت تنها برای گرفتن تأیید صلاحیت آمده است.

زکی زاده با اشاره به اینکه با دارا بودن سه کارخانه، احتیاجی به منابع مالی ندارد، عنوان کرد: هرگز در انتخابات هزینه تبلیغاتی نخواهم کرد و تنها هدفم گرفتن تأیید صلاحیت است.

وی گفت: به نظر شورای نگهبان تمکین می‌کنم و خودم هم به کاندیداهای نهایی اصولگرایان رأی می‌دهم چراکه همواره با اصولگرایان کار کرده‌ام.

 

مشاور وزیر آموزش وپرورش ثبت نام می‌کند

محمد فاضل الموتی از مدیران کل سابق آموزش پرورش استان قزوی وهمچنین مشاور و مدیرکل حوزه وزارت آموزش و پرورش در دوره فانی نیزهم اکنون در حال ثبت نام برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

 

ثبت نام 8نفر  در ستاد انتخابات شهرستان قزوین

تا ساعت 14 امروز تعداد 8نفردر ستادانتخابات شهرستان قزوین ثبت نام کرده اند. از این تعداد 7 نفر آقا و یک نفرخانم هستند.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز نیز دقایقی پیش با حضور در ستادانتخابات شهرستان قزوین، برای حضور در انتخابات ثبت نام کرد.

 

فاطمه محمدبیگی ثبت نام کرد

فاطمه محمد بیگی از حوزهٔ انتخابیه قزوین ثبت‌نام کرد. وی خود را پزشک، دارای ۳ فرزند و مشغول فعالیت‌های جهادی، اجتماعی و فرهنگی معرفی کرد.

محمدبیگی عنوان کرد: بنده همواره از دوران نوجوانی افتخار حضور در اقشار مختلف بسیج را داشتم و امروز نیز با راه اندازی گروه جهادی شهید حجت اسدی، مشغول فعالیت در حوزهٔ محرومیت‌زدایی و خدمت به محرومان هستم.

این نامزد انتخاباتی عنوان کرد: امام در وصف مجلس گفتند مجلس در رأس امور است، مجلس عصاره فضائل ملت است؛ اما من امروز کمتر این عصاره فضائل را در مجلس دهم می‌بینم، نماینده باید شجاع پویا فعال و انقلابی و دلسوز باشد، اگر نمایندگان ما دلسوز بودند باید به موضوع بنزین به معیشت مردم و به هجوم بیماران به بیمارستان‌ها و نبود دارو در بیمارستانها و مسائلی که مردم را آزار می‌دهد واکنش نشان می‌دادند.

وی‌افزود: من در اکثر مسائل فعالیت نمایندگان را رصد می‌کنم فعالیت‌های نمایندگان فعلی در خور شأن ملت نیست و تعهد می‌دهد دهم که در مجلس پیگیری معیشت مردم، ازدواج و اشتغال جوانان اولویت کاری من باشد.

محمدبیگی اظهار کرد: در انتخابات دورهٔ قبل جوانترین کاندیدای مجلس بودم و با توجه به اینکه ناشناخته بودم رأی بسیار بالایی آوردم و افتخار می‌کنم آرای من در دورهٔ گذشته پاک بود و خدا را شکر می‌کنم که بدون وابستگی این رأی را به دست آوردم و رأی حرام در کارنامه خود ندارم.

محمد بیگی با اشاره به اینکه به تصمیم نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تمکین می‌کنم و اگر در لیست نهایی نباشم کنار می‌روم، عنوان کرد: برای انجام هزینه‌های تبلیغات در حال اخذ وام هستم و با توجه به وضعیت مالی که دارم حتماً برای تبلیغات در حد وسع خود عمل می‌کنم و همهٔ ما باید بدانیم که در تبلیغات انتخابات نیازمند در نظر گرفتن وضعیت معیشتی مردم هستیم.

 

روز شلوغ ستاد انتخابات/ 20 نفر ثبت نام کردند

با اتمام ساعت ثبت نام، 20 کاندیدا در ستاد انتخابات قزوین حاضر شده و  برای حضور در انتخابات از حوزه انتخابی قزوین، البرز و آبیک اعلام آمادگی کرده‌اند.

این خبر تکمیل می‌شود...

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول