اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کاهش 30 درصدی خشونت و نزاع در زنجان

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به این موضوع که خشونت پدیده‌ای آزاردهنده برای مردم استان است و و برای کاهش این پدیده اقدامات بسیار خوبی در شورای تأمین و پیگیری‌های مستمر انجام شده است، گفت: امروز در استان شاهد کاهش 30 درصدی خشونت و نزاع هستیم و این عدد قابل توجه است.

کاهش 30 درصدی خشونت و نزاع در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام اسمعیل صادقی نیارکی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان زنجان اظهار کرد: موضوع پیشگیری را ابتدا همه باید باور کنند ، بعد جدی بگیرند، چرا که همه می‌دانیم امر پیشگیری کم هزینه است، اگر توجه نشود تبدیل به هزینه‌های زیاد خواهد شد، بخاطر اهمیت موضوع  قانونگذار شورای پیشگیری در استان‌ها را فراگیر و فرا قوه‌ای کرده و همه دستگاه‌ها باید پای کار بیایند و احساس مسؤولیت کنند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد: در حوزه اجتماعی از جمله کاهش آمار طلاق و پایداری خانواده‌ها کارهای خوبی در گذشته انجام شده و همه دستگاه‌ها در این امر نقش داشتند و نتیجه اقدامات موثر و تلاش همگانی مثبت و قابل توجه است.

وی افزود: ارائه آموزش‌های قبل از ازدواج برای زوج‌های جوان آن هم بصورت تخصصی در ادامه زندگی و تحکیم بنیان خانواده‌ها بسیار اثرگذار است و این امر باید تقویت شود. 

صادقی‌نیارکی با اشاره به این موضوع که خشونت پدیده‌ای آزاردهنده برای مردم استان است و  و برای کاهش این پدیده اقدامات بسیار خوبی در شورای تأمین  و پیگیری‌های مستمر انجام شده است، گفت: امروز در استان شاهد کاهش 30 درصدی خشونت و نزاع هستیم و این عدد قابل توجه است. 

رئیس کل دادگستری استان زنجان همچنین از کاهش 43 درصدی آمار وقوع قتل در استان در هشت ماه گذشته از سال جاری خبر داد و گفت: با سیر نزولی وقوع قتل در استان که نتیجه اقدامات و فعالیت‌های پیشگیرانه می‌باشد، امیدواریم روزی شاهد این باشیم که هیچ قتل و خشونتی در استان  اتفاق نیافتد و مردم استان در آرامش و امنیت بیشتر زندگی کنند.

وی در ادامه به شیوع بیماری آنفولانزا اشاره کرد و خواستار اقدامات پیشگیرانه و آگاهی مردم برای پیشگیری از انتقال بیماری از سوی مرکز بهداشت و صدا و سیمای استان شدند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول