اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| پروژه کنارگذر جنوبی قوچان جزو طرح‌های مصوب وزارت راه و شهرسازی است

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: پروژه کنارگذر جنوبی قوچان جزو طرح‌های مصوب وزارت راه و شهرسازی بوده و دارای اعتبارات مشخص است.

فارس من| پروژه کنارگذر جنوبی قوچان جزو طرح‌های مصوب وزارت راه و شهرسازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، مخاطبان این رسانه در سامانه مردمی «فارس من» سوژه‌ای را تحت عنوان «کنارگذر جنوبی قوچان در هاله‌ای از ابهام» به ثبت رسانده و درخواست پیگیری پیرامون این موضوع را داشته‌اند.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به آخرین وضعیت پروژه کنارگذر جنوبی قوچان گفت: متولی این پروژه شرکت ساخت و توسعه زیربنای حمل‌ونقل کشور بوده و از طرح‌های مصوب ۱۰ سال گذشته وزارت راه و شهرسازی است.

محمد پارسا یادآور شد: به طور کلی برخی معتقد هستند اجرای کنارگذر رونق اقتصادی را از داخل شهرها می‌برد که به عینه می‌توان این مسئله را در برخی شهرهای در مسیر مشهد تا تهران مشاهده کرد، البته شهرها تا زمانی که گره ترافیکی ایجاد نشود سراغ کنارگذر نمی‌روند.

وی بیان کرد: پروژه کنارگذر جنوبی قوچان حدود ۱۸ کیلومتر بوده که تاکنون ۲ کیلومتر از آن تسهیل حریم شده است و اعتبار آن از محل  طرح اعتبارات جنگل هست که اقدامات مربوط به این پروژه  به مرور انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول