اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

نام‌نویسی از فرهنگیان فاقد مسکن تا 20 آذر ادامه دارد

ثبت‌نام از فرهنگیان فاقد مسکن از امروز آغاز شد و تا روز چهارشنبه 20 آذر امسال ادامه دارد.

نام‌نویسی از فرهنگیان فاقد مسکن تا 20 آذر ادامه دارد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در پی امضای تفاهم‌نامه بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت مسکن و شهرسازی مقرر شد که 170 هزار واحد مسکونی طی 3 سال برای فرهنگیان فاقد مسکن فراهم شود.

از صبح امروز صبح ثبت‌نام متقاضیان در سامانه maskan.medu.ir آغاز شده است و فرهنگیان فاقد مسکن باید نسبت به تکمیل فرم اقدام کنند.

گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: ثبت‌نام از هفته گذشته در تمام مناطق آموزشی آغاز شده است و امروز سامانه ما به طور متمرکز در سراسر کشور فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: ثبت‌نام در این سامانه تا روز چهارشنبه 20 آذر ادامه دارد و فرهنگیان فاقد مسکن می‌توانند نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

به گزارش فارس، متقاضی و افراد تحت تکفل وی باید فاقد زمین یا واحد مسکونی باشند و تاکنون از هیچ‌یک از امکانات دولتی مانند زمین، واحد مسکونی، تسهیلات یارانه‌ای خرید و احداث مسکن استفاده نکرده باشند یا به عبارت دیگر فرم «ج» در استعلام از سامانه مربوطه راه و شهرسازی سبز باشد.

متقاضی باید متأهل بوده یا سرپرست خانوار باشد و زنان خودسرپرست مشروط به داشتن 35 سال سن می‌توانند در زمره متقاضیان قرار بگیرند؛ اولویت آموزش و پرورش شامل بانوان فرهنگی سرپرست خانوار، کارکنان شاغل رسمی، پیمانی، قراردادی بالای 20 سال سابقه خدمت، زوجین فرهنگی و  بازنشستگان فرهنگی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول