اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آمریکا در هیج‌ دوره‌ای اینقدر ضعیف نبوده است

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) با اشاره به اینکه امروز نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار و سربلندی قرار دارد، گفت: در مقابل دولت آمریکا در هیچ دوره‌ای به این اندازه ضعیف نبوده است.

آمریکا در هیج‌ دوره‌ای اینقدر ضعیف نبوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار مجید ارجمندفر ظهر امروز در نهمین سالگرد شهادت شهید شهریاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار اظهار کرد: به برکت وجود شهید شهریاری توانستیم آمریکا و ازناب آنها را از کشور بیرون کرده و قانون کاپیتولاسیون را زیر پا بگذاریم.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) با اشاره به اینکه امروز نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار و سربلندی قرار دارد، تصریح کرد: در مقابل دولت آمریکا در هیچ دوره‌ای به این اندازه ضعیف نبوده است.

وی با یادآوری وضعیت کشور قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و اینکه دو سوم کشور هبه شده بود، افزود: اما پس از انقلاب به برکت این جوانان و رهبری یک وجب از کشور در اختیار دشمن قرار نگرفته است و همه توطئه‌های دشمنان خنثی شده است.

سردار ارجمندفر در ادامه ضمن بیان فضایل اخلاقی شهید شهریاری و خدمتی که این شهید بزرگوار به نظام کرد، گفت: شهید شهریاری در رتبه‌های مختلف به استادی کامل رسید و با تربیت دانشجویان برتر درختی را به بار آورد که این درخت خشک شدنی نبود.

جانشین قرارگاه حمزه سید الشهداء(ع) با اشاره به اینکه قطعا ادامه راه شهید شهریاری موجب موفقیت و سربلندی کشور خواهد شد، افزود: این شهید تا زمانی که بحث انرژی هسته‌ای به غنی‌سازی برسد و تحقیقات کامل شود، ریالی دریافت نکرد.

وی با بیان اینکه شهید شهریاری از جمله شخصیت‌هایی بود که نماز شب را فراموش نمی‌کرد، افزود: شهید شهریاری محل رجوع بسیاری از دانشمندان و دانشجویان بود و برای این موضوع وقت می‌گذاشت.

سردار ارجمندفر گفت: ارتباط با علما، توجه به محرومین و فقرا، احترام به پدر و مادر، انجام واجبات و ترک محرمات، ادای خمس و زکات از کلید واژه‌های زندگی شهید شهریاری بود.

نظام با تلاش شهدا به صلابت رسیده است

همچنین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در این مراسم گفت: مادر شهید شهریاری خاطرات جالبی از این شهید دارد و به گفته وی شهید مجید شهریاری هر زمان که به مشکل برمی‌خورد وضو گرفته و نماز می‌خواند و گره کارش باز می‌شد.

سردار جهانبخش کرمی افزود: کشور با روحیه جهادی، انقلابی و ولایی شهدایی همچون شهید شهریاری توانست انحصار ابرقدرت‌ها را شکسته و به غنی‌سازی 20 درصد برسد.

وی با اشاره به اینکه امروز وظیفه همه ما وفای به عهد شهیدانی همچون شهید شهریاری است، گفت: باید در چنین موقعیتی که هجمه‌های بسیاری از سوی دشمنان وجود دارد، مبارزه را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران و لحظات آخر زندگی این شهید بزرگوار تصریح کرد: شهید چمران در آخرین لحظات که در سوسنگرد زخمی و خسته شده بود، با اعضا و جوارح خود صحبت می‌کرد.

وی با بیان اینکه در آن شرایط سخت افرادی همچون شهید چمران در مقابل دشمن ایستادگی کردند، افزود: امروز نیز ما وظیفه داریم در برابر دشمنان نظام اسلامی ایستادگی کنیم.

سردار کرمی با اشاره به اینکه به برکت شهدایی همچون شهید طهرانی مقدم امروز دشمن از غرش موشک‍‌‌های ایران می‌ترسد، افزود: امروز شرایط به گونه‌ای شده است که تا دشمن اراده می‌کند علیه نظام اسلامی اتاق جلسه تشکیل دهد، همان اتاق جلسه در معرض موشک‌های ایران قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه شهید آوینی نیز با قلم خود برای احیای ارزش‌های اسلامی گام برداشته است، افزود: در واقع در ایران اسلامی هر کس به هر طریقی که توانسته است به انقلاب کمک کرده است.

انتهای پیام/73004/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول