اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

اجرای فاز دوم توسعه بندر شهید بهشتی/فرودگاه جدید چابهار پایه‌گذاری می‌شود

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه استان سیستان‌ و‌ بلوچستان به یک کارگاه بزرگ ساختمانی تبدیل شده است، گفت: به‌زودی فرودگاه جدید چابهار را پایه‌گذاری خواهیم کرد.

اجرای فاز دوم توسعه بندر شهید بهشتی/فرودگاه جدید چابهار پایه‌گذاری می‌شود

‌به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، ‌در سفر به استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: ‌این استان به یک کارگاه ساخت‌وساز بزرگ تبدیل شده است.

وی توسعه بندر شهید بهشتی چابهار را به‌عنوان یکی از بنادر مهم اقیانوسی و استراتژیک کشور از جمله پروژه‌های مهم در دست اجرا در استان سیستان و بلوچستان برشمرد و گفت: هم اکنون فاز دوم توسعه این بندر در دستور کار و در حال اجرا است.

فرودگاه جدید چابهار پایه‌گذاری می‌شود

اسلامی طرح‌های حوزه هوایی، هوانوردی و فرودگاهی را از دیگر اقدامات وزارت راه و شهرسازی در این استان عنوان و اضافه کرد: به‌زودی فرودگاه جدید چابهار را پایه‌گذاری خواهیم کرد و توسعه‌ فرودگاه زاهدان نیز از برنامه‌های مهم پیش‌روی وزارت راه و شهرسازی است.

وی از فراهم‌کردن زمینه تسریع در انجام پروژه راه‌آهن در این سفر خبر داد و گفت: با همراهی مسؤولان استانی از پروژه‌های این حوزه بازدید خواهیم کرد.

توسعه کریدور شرق سرعت می‌گیرد

وزیر راه و شهرسازی با قدردانی از دستور مقام معظم رهبری و دولت مبنی بر برداشت و تصویب بودجه مورد نیاز از صندوق توسعه ملی افزود: ان شاءالله با یک پشتوانه مالی و یک حرکت جهادی پروژه راه‌آهن را شتاب خواهیم داد؛ برای ما توسعه و فعال‌کردن همه‌جانبه کریدور شرق کشور از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول