اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اعتبار ۱۶۰ میلیاردی پروژه تامین آب شهرستان‌های غرب تهران/ موعد تحویل بیمارستان قدس و ملارد آبان بود

استاندار تهران با اشاره تامین اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومانی پروژه تامین آب شهرستان‌های غرب تهران، گفت: موعد تحویل بیمارستان‌های قدس و ملارد آبان ماه بوده است و پیمانکار مکلف به تحویل هر چه سریع‌تر باشد.

اعتبار ۱۶۰ میلیاردی پروژه تامین آب شهرستان‌های غرب تهران/ موعد تحویل بیمارستان قدس و ملارد آبان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر قدس، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران امروز در حاشیه بازدید از خسارت وارده اغتشاشگران به شهرستان قدس و روند بازسازی آن‌ها، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در زمینه تامین آب آشامیدنی شهرستان‌های غرب استان اقدامات خوبی انجام‌شده است.

وی ادامه داد: برای تامین آب در جلسه با رئیس جمهور عنوان شد که برای دو و نیم میلیون نفر جمعیت دو و نیم متر مکعب در ثانیه آب نیاز داریم.

استاندار تهران در مورد تامین اعتبار این پروژه تاکید کرد: جهت اجرای این پروژه ۹۰ میلیارد تومان نقدینگی توسط وزارت نیرو تامین شده و ۷۰ میلیارد تومان نیز طبق دستور رئیس جمهور تامین اعتبار شد تا آب آشامیدنی غرب استان تهران تامین شود.

بندپی در خصوص تحویل بیمارستان شهرستان قدس افزود: باید روزشماری برای بیمارستان قدس تعیین شود و پیشرفت فیزیکی پروژه مشخص شود، ضمن اینکه آزمون نیروی انسانی برگزار و در مورد تجهیزات نیز لیست برداری شده و به دنبال تکمیل آن هستیم تا زودتر به بهره‌برداری برسد.

وی تاکید کرد: هفته آینده در جلسه‌ای پیمانکار را مکلف می‌کنیم تا نسبت به تکمیل بیمارستان قدس و ملارد اقدام کند چراکه موعد تحویل این بیمارستان‌ها آخر آبان بوده است.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: البته پیشرفت بیمارستان قدس از ملارد بهتر است و نباید تحویل آن بیشتر از آذرماه طول بکشد.

انتهای پیام/ش/پ/ی۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول