اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فارس من| دولت به وعده‌های خود برای کارخانه کاشی نیلو عمل کند

مدیر کارخانه کاشی نیلو نجف‌آباد گفت: سنگ‌اندازی برخی ادارات مانع رونق و پیشرفت کارخانه کاشی نیلو شده و این کارخانه را با مشکلات فراوانی دچار کرده است.

فارس من| دولت به وعده‌های خود برای کارخانه کاشی نیلو عمل کند

مسعود رکابی  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از نجف‌آباد، درباره پیگیری مشکل کارگران این کارخانه که سه ماه پیش در سامانه فارس من گزارش آن منتشر شده بود، ابراز داشت: دارایی قابل فروشی توسط کارخانه کاشی نیلو به دادگستری اعلام‌شده بابت پرداخت مطالبات کارگران که با توقیف این دارایی به نفع کارگران  و برگزاری مزایده از محل فروش این دارایی‌ها می‌توانیم بیش از 70 درصد مطالبات و معوقات کارگران را پرداخت کنیم.

مدیر کارخانه کاشی نیلو نجف‌آباد افزود: از زمان تحویل کارخانه تاکنون با یک ماه تأخیر توانسته‌ایم حقوق کارکنان را پرداخت کنیم، این در حالی است که زمان تحویل کارخانه به مدیریت جدید پرداخت حقوق با 6 ماه تأخیر انجام می‌شد؛ تمام تلاشمان را کرده‌ایم که در جهت رفاه حال کارگران بحث تکمیل درمان و خرید اقساطی از شرکت تعاونی کارخانه به‌ صورت مستمر انجام شود، در همین راستا نیز بعد از دو سال مجدداً سهمیه شیر بین کارگران توزیع می‌شود.

وی عنوان کرد: هیچ‌ یک از وعده‌هایی که دولت داده بود تاکنون محقق نشده تا جایی که حتی سهم 10 درصدی بیمه که باید توسط کارخانه پرداخت می‌شد؛ حالا با درخواست بیمه به 100 درصد رسیده که معادل ماهیانه حدود 100 میلیون تومان می‌شود، این مبلغ می‌توانست در پرداخت معوقات نیز کارگشا باشد.

رکابی در ادامه گفت: برخی ارگان‌ها هم با دیدن رونق گرفتن کارخانه درخواست مطالبات خود را جلو انداخته و می‌خواهند زودتر به معوقات خود برسند و این اتفاقات سنگ بزرگی پیش روی ما قرار داده که امیدواریم با مساعدت دولت هرچه زودتر رفع شوند تا بتوانیم در سال رونق تولید چرخ اقتصاد کشور را بچرخانیم و کلیه مطالبات و معوقات کارخانه کاشی نیلو را پرداخت نماییم.

موضوع مطالبات و معوقات کارگران شرکت نیلوی نجف‌آباد یکی از سوژه‌های مردمی ثبت شده در سامانه فارس من با «عدم پرداخت مطالبات کارگران کاشی نیلو نجف‌آباد» بوده است.

انتهای پیام/63109/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول