اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

نماینده مردم شازند در مجلس ثبت نام خود را قطعی کرد

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس نام نویسی کرد.

نماینده مردم شازند در مجلس ثبت نام خود را قطعی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علی ابراهیمی نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری این شهرستان برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شازند ثبت نام کرد.

وی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با تجربیاتی که کسب کردم آماده تر از دوره قبل هستم و در راستای رفع مشکلات مردم و به سرانجام رساندن برنامه های نیمه کاره تلاش خواهم کرد.

وی افزود: آمادگی بیش از دوره قبل و اتمام اقدامات نیمه کاره دو عامل مهمی است که انگیزه شرکت و رقابت در مجلس یازدهم خانه ملت را افزایش می دهد.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی افزود: با رای مردم شهرستان شازند به عنوان نماینده برگزیده شدم و در همین راستا تاکنون از هیچ کوششی برای رفع مشکلات مردم دریغ نکردم و از این پس نیز نخواهم کرد.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به تامین هزینه های تبلیغاتی خود در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز بیان داشت: برای تامین هزینه های تبلیغاتی در دوره قبل یک منزل شخصی اضافه داشتم که آن را به فروش رساندم و برای این دوره نیز یک مقدار اندوخته شخصی اندک دارم که بنا دارم هزینه های تبلیغاتی خود را از این محل تامین کنم.
ابراهیمی با اشاره به مهم ترین مشکلات کشور نیز گفت: در سراسر کشور اصلی ترین مشکل، بیکاری و  گرانی های لجام گسیخته است که زمینه های آشوب و اعتراض را فراهم می کند.
وی در پاسخ به ضعف و کاستی های کنونی در مجلس نیز بیان کرد: مجلس فی نفسه دارای ضعف نیست و این برخی تشکیلات و نهادهای تقریبا موازی هستند که نقش آفرینی کرده و مجلس را تحت الشعاع قرار می دهند، اما مجلس به لحاظ جایگاه قانونی مشکل خاصی ندارد.
ابراهیمی ضمن تاکید بر اینکه باید ساز و کارهای انتخاباتی بر اساس قانون پیش برود، گفت: برخی از نمایندگان مجلس قول مسائل اجرایی را می دهند اما می خواهند قانونگذار باشند و در این راستا نماینده به واسطه عملی کردن وعده های خود با دولت تبانی می کند که این مشکلات مهم ساختاری نظام مدیریت کشور است که به عنوان نماینده مجلس تلاش خواهم کرد این مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول