اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واکنش امام جمعه بندرترکمن به ثبت ‎نام بیش از 200 گلستانی برای 7 کرسی مجلس

امام جمعه بندرترکمن به ثبت‎نام بیش از 200 نفر برای تصدی هفت کرسی مجلس در گلستان واکنش نشان داد.

واکنش امام جمعه بندرترکمن به ثبت ‎نام بیش از 200 گلستانی برای 7 کرسی مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام محمدصالح منصوری پیش از ظهر امروز در جمع مردم بندرترکمن، با اشاره به پاسخ رهبر معظم انقلاب به گزارشات دبیر شورای امنیت ملی پیرامون جانباختگان و مجروحان اغتشاشات اخیر اظهار کرد: وقتی به تدبیر و نگاه معظم‎له به این حوادث نگاه می‎کنیم، می‎بینیم چه انسان تیزبین، متدین و بزرگی است.

وی ادامه داد: معظم‎له در این خصوص فرمودند شهروندان عادی که نقشی در اغتشاشات اخیر نداشتند و کشته شدند «شهید» محسوب می‎شوند، کسانی که در اعترضات شرکت کردند اما مسلح نبودند و آتش نزدند به هر نحوی که کشته شدند از خانواده‎های آنها دلجویی شود و دیه آنها پرداخت شود و افرادی که به شکل مسلحانه در اغتشاشات شرکت کردند موقعیت و سوابق خانوادگی آنها بررسی شود و حساب خانواده‎های آبرومند آنها جدا است.

امام جمعه بندرترکمن اضافه کرد: معظم‎له همچنین تأکید کردند افرادی که مشکوک به شرارت بودند اما دستگیر شدند حساب آنها با اشرار جدا است و با رأفت اسلامی با آنها برخورد شود، واقعاً نگاه معظم‎له زیبا است.

منصوری با اشاره به ثبت‎نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کسی که تاکنون و در طول عمر خود حتی یک مسؤولیت را نداشته است هدفش از حضور در انتخابات را احساس تکلیف اعلام کرده، واقعاً چه تکلیفی بر عهده این فرد است؟ و یا کسانی قبلاً مسؤولیتی داشتند اما به مسؤولیت خود به درستی عمل نکردند چگونه دوباره وارد کارزار انتخاباتی شدند، این افراد کمی بیاندیشند که آیا در مسؤولیت‎های قبلی به وظایف خود به درستی عمل کردند؟

وی تأکید کرد: نیازی نیست در استانی مانند گلستان که به هفت نماینده مجلس نیاز دارد بیش از 200 نفر ثبت‎نام کنند، عده‎ای با شرکت در انتخابات به دنبال هوای نفس، پول و شهرت هستند.

امام جمعه بندرترکمن تأکید کرد: ما امروز به انسان‎های قوی در مجلس نیاز داریم که مصوباتی به نفع مردم، دین، ارزش‎ها و معنویت مردم داشته باشند، نماینده مجلس باید مانند شهید مدرس شجاع و نترس باشد، در مقابل آمریکا بایستد و تصمیمات درستی علیه آمریکا بگیرد.

منصوری به سخنان غیرواقعی علی مطهری در خصوص سهمیه‎بندی بنزین اشاره کرد و یادآور شد: وی عنوان کرده رئیس جمهور مخالف سهمیه‎بندی بنزین بود و این طرح به نظر رهبر انقلاب اجرا شد که در پاسخ به ایشان لازم است اعلام کنیم سخنگوی دولت و مسؤول دفتر رئیس جمهور بیان کردند این طرح از ناحیه رئیس جمهورو سران قوا بوده و رئیس جمهور مخالف این طرح نبوده و رهبر انقلاب تنها دستور دادند با قاچاق بنزین برخورد شود.

وی با بیان اینکه چرا آقای مطهری برای نظام و رهبر معظم انقلاب هزینه درست می‎کنند، متذکر شد: جای تأسف است که برخی نمایندگان این تفکرات غیرولایی را دارند و گاهی اوقات آب به آسیاب دشمن می‎ریزند، حال که رهبری و مردم هزینه پرداخت کردند و جلوی آشوب‎های دشمن گرفته شد بهتر است برخی مسؤولان بی‎تدبیر مانند «علی مطهری» سکوت پیشه کنند و نمک بر زخم مردم نپاشند.

امام جمعه بندرترکمن به دستگیری «مهدی آخوندی» پسر وزیر میلیاردی اشاره کرد و گفت: ایشان به عنوان مشاور وزیر به اتهام کارچاقکنی بازداشت شدند و جای تأسف است که فرزند وزیر این بلا را بر سر کشورمان بیاورد.

انتهای پیام/83018/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول