اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دانشجویان اجازه ندهند روحیه انقلابی و دینداری از دانشگاه گرفته شود

امام جمعه سی‌سخت گفت: دانشجویان اجازه ندهند روحیه انقلابی و دینداری از دانشگاه گرفته شود ، بصیرت و دشمن‌شناسی را در خودشان تقویت کنند.

دانشجویان اجازه ندهند روحیه انقلابی و دینداری از دانشگاه گرفته شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، نماز جمعه این هفته به امامت حجت‌السلام ناصر مصباح نژاد برگزار شد.

مصباح‌نژاد ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه معصومه (س)گفت،کریمه اهل بیت (ع)حضرت فاطمه معصومه یک امام زاده بزرگ است که زیارت نامه مخصوص دارد که وجودش مایه خیر و برکت برای شیعیان و مردم ایران شده است و ما باید قدرش را بدانیم.

امام جمعه شهر سی‌سخت عنوان کرد: 16آذر نماد ایستادگی و مقاومت دانشجویان انقلاب در مقابل استکبار و استعمار غرب آمریکاست، دانشجویان باید مراقب نفوذی‌های غرب و آمریکا باشند و اجازه ندهند روحیه انقلاب و دینداری از دانشگاه گرفته شود و بصیرت و دشمن‌شناسی را در خودشان تقویت کنند چرا که دانشجویان به عنوان جوانان نخبه انقلابی و پیشرو و پیش قراول باید شانه‌هایشان را زیر بار گام دوم انقلاب ببرند.

 

حجت‌الاسلام مصباح نژاد یکی از ناعدالتی‌ها و اشکالات بودجه نویسی و تقسیم بودجه کشور را مدیریت ناصحیح در اخذ مالیات‌ها دانست و افزود: یکی از معافیت‌های ناعادلانه مالیاتی و فرارهای مالیاتی در کشور بیداد می‌کند و ناراحت کننده تر این است که دولت آمده به برخی گروه ها و منابع‌ها معافیت مالیاتی داده است و در عوض یک خانمی که می رود یک النگو می‌خرد هم مالیت و هم ارزش افزوده ازش کم می‌شود.

 

وی گفت:‌ این کجای انصاف و عدالت است که 19 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی برخی وکلا و پزشکان ،28 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی کارتهای بازرگانی یک بار مصرف و150هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی خیریه‌ها و مناطق آزاد و هنرمندان و دیگر گروهها باشد، در همین چند وقت پیش اگر دولت اجازه می‌داد مالیات بر سیگار %10 افزایش پیدا می‌کرد سالانه 20 هزار میلیارد تومان درآمد برای کشور داشت که متاسفانه مافیای سیگار و دست‌های پشت پرده اجازه این کار را ندادند.

وی گفت: مساله کشور همسایه و دوست عراق را هم داریم که دیدید کنسولگری کشورمان را فتنه گران و عوامل دشمن  به آتش کشیدند که دستان آمریکا، صهیونیسم و ردپاهای صعودی‌ها در این حوادث آشکار است، اما ملت مسلمان عراق بدانند با این روند نه تنها بهبودی در معیشت واقتصادشان حاصل نمی‌شود بلکه امنیت عراق که حاصل خون مجاهدان و مدافعان حرم بوده است را به خطر می‌اندازند.

مصباح‌نژاد گفت: پس باید عاقلانه  و با روش‌های معقول مطالبات خود را مطرح کنند تا مورد سواستفاده آمریکا و صهیونیسم نشوند.

وی افزود: ملت عراق باید بداند کسانی که دارند دلسوزانه به کشورشان خدمت می‌کنند توسط دشمن مورد فشار و هجمه قرار می‌گیرند تا بالاخره از میدان خارج شود مثل نخست وزیر عراق که او را مجبور به استعفا کردند.

مصباح نژاد درپایان گفت: فرمان رأفت اسلامی از طرف مقام معظم رهبری نشانه گذشت و مدارای با مردم است، در  حوادث اخیر جوانانی که اغفال شدند،احساسی شدند و فریب دشمن را خوردند و دستگیر شدند نظام اسلامی با مهر و عطوفت اسلامی و دینی با آنها برخورد خواهد کرد، اما در جای دیگر عده‌ای روسیاه که از آشوب‌گران حمایت کردند این ها منافق‌اند،فریب کارند، دروغگو هستند.

وی گفت:  همان طور که می‌دانید فتنه‌گران سال 88را رأفت نظام دارند سو استفاده می‌کنند و همسو و همگام با دشمنان ملت هستند که پیام تحریم علیه مردم ایران به دشمن دادند وبه دشمن گرا می‌دادند که به کجا بزنید تا به مردم ایران فشار بیاید،مردم باید بدانند کسی که از ولایت و مردم جدا شد روسیاهی دنیا و ذلت و خواری در هر دو عالم نصیبش می‌شود.


انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول