اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مرگ دختر 2 ساله مشکوک به آنفولانزا در آق‌قلا/ مرگ 7 بیمار در گلستان

دختر بچه دارای کمتر از دو سال سن با علائم مشکوک به آنفولانزا در بیمارستان آل جلیل شهرستان آق‌قلا جان خود را از دست داد.

مرگ دختر 2 ساله مشکوک به آنفولانزا در آق‌قلا/ مرگ 7 بیمار در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ساعت 9 شب گذشته مورخ 15 آذر ماه جاری خانواده‌ای همراه فرزند دختر دارای کمتر از دو سال سن با علائم ناپایدار به بیمارستان آل جلیل آق‌قلا برای انجام مراحل درمانی مراجعه می‌کنند.

ساعاتی بعد این دختر بچه با وجود تلاش پزشکان جان خود را از دست داد که بلافاصله در فضای مجازی دلیل مرگ وی بیماری آنفولانزا عنوان و منتشر شد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در پیگیری خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص این بیمار اعلام کرد این بیمار با درجه حرارت 36، خواب آلود، دارای مشکل شدید تنفسی، سیاهی شدید دور لب و لاله گوش و اندام تحتانی به بیمارستان مراجعه کرد که 20 دقیقه بعد از آغاز اقدامات درمانی دچار ایست قلبی شده و جان خود را از دست داد.

بر اساس این گزارش، پزشک متخصص اطفال در بیمارستان حاضر بوده که بلافاصله بر بالین این بیمار آمده اما با وجود تلاش‌های کادر درمانی این کودک جان باخت که نمی‌توان به صورت قطعی مرگ این کودک را ناشی از بیماری آنفولانزا دانست و باید پس از انجام آزمایش نتیجه قطعی را اعلام کرد.

براساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان به خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، تاکنون 20 مورد آنفولانزای مشکوک بوده که آزمایش از آنها انجام شده و هفت مورد فوتی به دلیل آنفولانزا قطعی بوده، سه مورد منفی و پاسخ 10 مورد هنوز اعلام نشده است.

لازم به ذکر است تا به این لحظه 976 بستری با علائم آنفولانزا در بیمارستان‌های استان انجام شده که اقدامات تشخیصی و درمانی برای آنها در حال انجام است.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول