اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

آغاز گشت‌های ویژه مقابله با شکار غیرمجاز در غرب استان تهران

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهریار از آغاز گشت‌های ویژه مقابله با شکار غیرمجاز در غرب استان تهران خبر داد.

آغاز گشت‌های ویژه مقابله با شکار غیرمجاز در غرب استان تهران

به گزارش گروه محیط زیست خبرگزاری فارس، فاطمه برنا رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار در تشریح این گشت و پایش‌ها اظهار داشت: در نخستین روز پایش‌ها با اقدام به موقع یگان حفاظت شهرستان‌های شهریار و ملارد دو شکارچی متخلف در منطقه آزاد اخترآباد قبل از شروع به شکار دستگیر و از آنها دو اسلحه شکاری کشف و ضبط شد که یکی از اسلحه ها قاچاق و بدون مجوز بود.

برنا افزود: افراد متخلف جهت اقدامات بعدی به مراجع قضائی معرفی شده و اسلحه های ضبط شده در اختیار یگان حفاظت اداره کل استان تهران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به ممنوعیت شکار در سال جاری و به‌منظور حفاظت از محیط زیست وگونه‌های جانوری موجود در حوزه استحفاظى شهریار و ملارد،گشت و پایش مشترک عرصه‌های طبیعی توسط یگان حفاظت دو شهرستان ادامه خواهد داشت.

یگان حفاظت محیط زیست استان تهران از ابتدای آبان تا پایان هفته گذشته موفق به کشف و ضبط تعداد 57 اسلحه شکاری مجاز و غیر مجاز از متخلفین در سطح استان شده بود که بیشتر آن به مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان تهران اختصاص داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول