اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

جریان دانشجویی دچار روزمرگی شده است/ مخالفان کرسی آزاداندیشی خائن هستند

مدیرمسؤول روزنامه جوان گفت: جریان دانشجویی از سال ۱۳۷۵ به جای اینکه مرجعیت داشته باشد، جریانی پیرو بوده است و علت این اتفاق هم عدم مطالعه و درگیر روزمرگی بودن است.

جریان دانشجویی دچار روزمرگی شده است/ مخالفان کرسی آزاداندیشی خائن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عبدالله گنجی بعدازظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در سالن پورسینای این دانشگاه برگزار شد، با بیان اینکه دانشجویان انقلابی باید فرق منتقد، مخالف و معاند را بدانند و بتوانند به‌درستی تفاوت‌ها را تشخیص دهند، اظهار کرد: هنر دانشجویان انقلابی این است که بتوانند معاند را به مخالف و مخالف را به منتقد تبدیل کنند.

وی افزود: دانشجویان انقلابی باید همه دانشجویان را به رسمیت بشناسند؛ حتی اگر مورد تأیید و مقبول آنها نباشد.

مدیرمسؤول روزنامه جوان گفت: جریان دانشجویی از سال ۱۳۷۵ به بعد جای اینکه مرجعیت داشته باشد، جریانی پیرو بوده است و علت این اتفاق هم عدم مطالعه و درگیر روزمرگی بودن است.

گنجی با تذکری به مسؤولان اظهار کرد: کسانی که نگذارند کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها شکل بگیرد، خائن به کشور و نظام اسلامی هستند.

مدیرمسؤول روزنامه جوان به اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: اردوهای جهادی میدان معنویت، ایثار، کمک‌خواهی و تخلیه انرژی و روحیه‌بخشی به جوانان دانشجو است.

گنجی با تأکید بر اینکه دانشجو محافظه‌کار نیست، افزود: اگر مبنای کار اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را گفت‌وگو، مباحثه و مطالعه بگذارید، به نتیجه خواهید رسید؛ چراکه مطالعه، احساس نیاز از درون است؛ نه امور کلیشه‌ای.

انتهای پیام/74036/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول