اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

صلح و سازش طوایف بامری و نارویی در شهرستان دلگان

مدیریت قبایل و طوایف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: با گذشت خانواده مقتول صلح و سازش طوایف بامری و نارویی در شهرستان دلگان برگزار شد.

صلح و سازش طوایف بامری و نارویی در شهرستان دلگان

حسین قاسمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: با پیگیری و میانجیگری مدیریت قبایل و طوایف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان و همکاری صمیمانه فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان دلگان، اولیا دم مقتول علی بامری از خون فرزندشان گذشت و رضایت خویش را اعلام کردند.

مدیریت قبایل و طوایف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان افزود: جلسه صلح و سازش دو طایفه بامری (تیره قاسم زهی ) و نارویی ( تیره غلام شاهک زهی ) عصر روز شنبه مورخه ۹۸/۰۹/۱۶ در محل فرمانداری شهرستان دلگان با حضور حجت الاسلام موسوی معاونت اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان، قاسمی مدیریت قبایل و طوایف نهاد، شجاعی فرماندار و اعضای شورای تامین دلگان، طرفین درگیر، سران و معتمدین منطقه برگزار شد.

وی ادامه داد: طرفین اختلاف در پایان جلسه با برگزاری مراسم دعا، فاتحه و اداء سوگند به کلام الله مجید و در آغوش گرفتن همدیگر با هم صلح و سازش کردند و خواستار مختومه شدن پرونده در محاکم قضایی شدند.

مدیریت قبایل و طوایف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان گفت: اختلاف دو ساله طوایف مذکور منجر به قتل و مجروحیت دو نفر شده بود.

 

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول