اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

کتاب «درس‌هایی از هدفمندی یارانه‌ها» منتشر شد

کتاب «درس‌هایی از هدفمندی یارانه‌ها» به روایت محمدرضا فرزین، دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها در دولت‌های نهم و دهم منتشر شد.

کتاب «درس‌هایی از هدفمندی یارانه‌ها» منتشر شد

به گزارش فارس، کتاب «درس‌هایی از هدفمندی یارانه‌ها» منتشر شد. این کتاب به روایت محمدرضا فرزین، دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها در دولت‌های نهم و دهم است و پیرامون ماجراهایی درباره هدفمندی یارانه‌هاست که تاکنون از سوی مقامات دولتی منتشر نشده است.

این کتاب در 10 فصل تدوین شده و به زوایای منتشر نشده اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در سال‌های 87 تا 92 پرداخته است.

در این کتاب علاوه بر بررسی تاریخی اجرای هدفمندی یارانه‌ها و اقدامات رخ داده، قبل، حین و بعد از اجرای این قانون در دولت دهم و بیان جزییات برخی از تصمیمات و جلسات شکل گرفته در آن مقطع به اتفاقات و تحلیل‌های رخ داده بعد از پایان دولت دهم و دولت بعدی نیز پرداخت شده و راهکارهایی در این زمینه با توجه به تجربه اجرای این قانون در سال 89 مطرح شده است.

کتاب مذکور در 150 صفحه تدوین و توسط انتشارات نورعلم منتشر شده است. کتاب درس‌هایی از هدفمندی یارانه‌ها با تدوین و تحقیق مهدی و میثم مهرپور به رشته تحریر آمده است.

 


برای تهیه این کتاب می‌توانید به آدرس انتشارات نور علم واقع در تهران- خیابان انقلاب- خیابان منیری جاوید ( اردیبهشت) پلاک 14 و یا فروشگاه دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران و یا با شماره تلفن‌های 66405880 و 09123334229 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول